dilluns, 13 d’agost del 2012

V Marxa BTT 7 Ermites de Bescanó

12/08/12

Les 7 ermites de Bescanó, la meva quarta marxa, i nerviosa com mai. En Marc em diu que em prepari que és dura i en Ramon que em tranquilitza, diu que es fa bé...
Em quedo amb la última opinió i anem a fer les inscripcions, veig més noies i em calmo, si elles poden jo també!.
Ells no es mouen per escalfar, jo faig una volta al pàrquing i em col·loco a la sortida. Malauradament, avui no em puc posar gaire endavant tinc molta gent per davant i no puc passar.
Fem uns metres de planer i tots com formigues agrupades ens trobem amb la primera pujada, bon escalfament!


Tap de sortida!
 La gent es comença a dispersar, en Marc i en Ramon m'avancen, tot i que, en Marc després de fer caure una noia el torno a atrapar. Només momentàniament!!!

...la de darrere meu serà la noia que ha fet caure??

Ja tinc un objectiu, de les noies que he vist, vull atrapar totes les possibles!

Ja en veig una, sóc darrere seu baixant per un corriol, li patina la roda i quasi es fot de morros, sort perquè jo hagués caigut tot darrere, no es fa mal i l'avanço.`

Primer embús, ja ho trobava estrany...



Hi ha un senyal de perill, un corriol de baixada exigent on molta gent opta per baixar de la bici, jo no seré menys, com patina!
Porto 6km i per fi veig una ermita!!


Ermita de St Roc

Fins aquí una mica trencacames, tinc els pinyons i els plats de la bici estressats, però jo estic bé, aquí no s'acaba!
Deixo una segona noia enrere, poc després en trobo una altra, aquesta puja a peu jo pedalant, tot i així noto una presència darrere meu, potser s'ha picat i em vol atrapar, però no, és un noi i ella es queda enrere...

Arribo al primer avituallament, fruita i aigua, i segueixo sola.

Segona ermita.


Ermita de St Andreu

Estic concentrada amb els senyals, fins que veig un noi, va pujant lentament, escurço distància, el vull atrapar però se m'escapa és més bo baixant i guanya distància.
Em surt un noi per darrere molt estès que m'avança a mi i al noi de davant.

Més pujada tinc una segona oportunitat per atrapar el noi però tampoc ho aconsegueixo, el perdo altre cop a la baixada. Miro el contequilòmetres, queda poc per arribar.
Em limito a gaudir de la baixada, em sento llebre saltant pels bumps!!!

Veig un fotògraf, el noi de davant baixa bé, jo no ho tinc clar però ho intento i subidooon!!!


Amb 2...i sense caure!!

Traspasso la meta i ja veig que els nois m'esperen assentats a la gespa!



De les 7 ermites, jo només en veig dues però em diuen que hem passat per cinc... I de les noies, m'ha faltat atrapar-ne una, una de molt bona!!

RESULTAT DE LA CLASSIFICACIÓ:

Tampoc he quedat tan malament, 31 de 69!!


2 comentaris:

  1. Sembla que hi ha un error a les classificacions:

    Tu - Dorsal 554 - Posició 44 - Temps 10:36

    Felicitats pel blog

    ResponElimina