dilluns, 10 de desembre del 2012

V MARXA X PARELLES

9/12/12


No hi ha marxa enrere, la setmana passada ens vam inscriure on line per fer la ruta llarga.
La curta podria està bé i amb alguna possiblilitat de fer pòdium, però ens arrisquem i fem la llarga!!

Sortim amb el temps just. Carreguem les bicis al cotxe i anem cap a Llagostera.
Fa molt fred, estem a -2º.
Quan arribem m'adono que m'he deixat el bidó d'Aquarius a casa, sort que almenys porto tota l'equipació.
Vaig a recollir els dorsals, ja ho sé, anem tard!!

Mentre en Xevi acaba d'ajustar la bici, aprofito per fer un parell de voltes i em col·loco a la sortida. Veig cares conegudes i em pregunten on tinc la parella però no veig "es meu tortolito"  . Arriba just a temps.
Fem una sortida neutralitzada fins haver travessat  el pont per sota.
Uuuuuuuuhh no veig res!!



Parem, no podem avançar més, tenim molta gent per davant, aquests ja no els atrapo ni de conya!
Arranquen les motos i la gran majoria de cicisites sembla que portin injecció als pedals perquè surten a tota llet!!Adéu!!!
A mi em costa més arrancar, i em van avançant els de darrere fins que trobo el meu lloc, som una colla que portem el mateix ritme...
Al primer corriol trobem la primera retenció i baixem en fila índia.



Pugem i baixem constantment, travessem el Ridaura, ens mullem una mica els peus.
Tot i la fred que fa, estic bé!

A les pujades bufo, em falta líquid, ai el meu aquarius... bec aigua del bidó d'en Xevi, no és el mateix però em treu la set.



Al primer avituallament veig la llum, em bec un got de coca-cola, menjo unes galetes i un tros de plàtan!
No perdem més temps, que anem molt endarrerits i seguim pujant, baixant, pujant i baixant sento una fressa estranya. Baixo de la bici, no he perdut la roda de davant de miracle, la collo i segueixo baixant fins al riu.
Em situo, reconec aquest corriol i el ressegueixo fins a la corda on m'espera en Xevi per agafar-me la bici. M'explica que ell també ha tingut un ensurt, un tiu se li hi ha tirat a sobre, total perquè? primer ja no arribarà!
Queda una repatxón no ciclable on també m'ajuden amb la bici i seguim pujant.

Arribem al pas de control on hi ha el desdoblement, no em puc escaquejar, encara podem fer la llarga, així que, procuraré acabar-la!
Girem a la dreta i renoi quina rampeta...baixo de la bici, penso que a peu aniré més ràpida!

Al segon avituallament, dos gots d'aquarius, torró de xocolata i galetes, la combinació de coca-cola amb plàtan d'abans, no m'ha sentat massa bé...

Una parella del club BTT LLAGOSTERA surt abans que nosaltres, intentem atrapar-los, en Xevi ho aconsegueix just a la passera quan veu com patinen i m'espera allà per avisar-me.
Dos nois de l'organització ja m'havien advertit del perill: corriol tècnic i compte amb la passera. Baixo a poc a poc i per si de cas, la travesso a peu.. ufff  he patinat igual!

Després ens fan fer una volta circular pujant i baixant per tornar a travessar el Ridaura.


La glaçada als llocs ombrívols persisteix

Ja queda poc, ens anem acostant a Llagostera, sé on sóc momentàniament fins que ens tornen a desviar per un corriol, ens enganxen un gomet i anem a parar al mateix corriol on anàvem en fila índia, aquest cop ben solets jejeje i tot igual fins al pavelló.
Es tortolitos arriben!!!!
I ja han desinflat l'arc de la meta....Sort que encara queden botifarres!!

Vull felicitar a l'organització, tot molt ben senyalitzat no hem tingut cap lapsus tot i que, ara que vist el recorregut, n'hi havia per perdre's, em fet més voltes que un ventilador jejeje i sense tocar asfalt!!!
Ha sigut molt divertit, he patit en algun tram però l'he acabat, fins la pròxima!

Quin consol, no hem sigut els últims, encara faltaven 4 parelles per arribar!



1 comentari: