diumenge, 30 de desembre del 2012

A catar la neu!

Ja tenim les festes de Nadal aquí i les començo amb un inici de temporada d'esqui!

L'any passat no va nevar gaire i només vaig tenir ocasió d'anar a esquiar un cap de setmana, on vam participar a la baixada de torxes batent el rècord mundial amb un total de 5089 esquiadors i, amb la finalitat de poder reclamar els Jocs Olímpics d'Hivern del 2022 per a Barcelona.


Baixada de torxes a Masella
Va ser un èxit total i ens ho vam passar molt bé.

Aquest any inicio la temporada també amb poca neu però amb ganes de què nevi i poder repetir més dies!

Marxem ben d'hora ben d'hora, m'agrada arribar aviat i amb dues hores em planto a  Masella.
Tot i així, entre pitus i flautes, comencem a esquiar a les 10.

Fem una baixada tranquil·la per escalfar i després a tope, fent un reconeixement de tots els sectors que estan oberts. Pla de Masella, Cap del Bosc, la tosa, la Pia i Coma Oriola. La neu en general està força bé, en alguns trams és escassa o massa aixecada, però és tant el mono que tinc que aprofito el màxim.




Baixo sense problemes però quan vull provar algun salt no em veig segura i al final desisteixo, no és el dia. L'Aleix baixa molt prudent però em va seguint prou bé, i quan no ve, és perquè es retraça per alguna caiguda tonta... Casum, me les he perdut totes!!

Baixant per Coma Pregona m'embalo tan que em pica la curiositat de saber a quina velocitat vaig... així que hi torno a baixar i poso l'endomondo.

No està malament, en un tram de 1km, agafo els 65.4 km/h, millor que baixant en bici!!
Ho provo en una altre sector. Baixo per la Tossa Vermella, agafo els 62.7 km/h, amb un desnivell més elevat.
Faig un tercer intent per la Davallada fins al Pla de Masella, i aconsegueixo arribar als 70.7 km/h!!

L'Aleix que ja en tenia prou, m'espera a la terrassa tot dinant així que jo també plego.


Per començar no està gens malament, 4h i 30min Non Stop!!

Bones Festes!!!

Salut i neu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada