dimarts, 1 de gener del 2013

La bolilla des món

"La bola del mundo", és una muntanya de la "Sierra de Guadarrama" on des de fa uns anys, és traçat públic de la "Vuelta España" com a final d'etapa, amb una pujada mitja de 6,1 % en 22km d'ascensió amb rampes que arriben al 20%, convertint-la en una de les pujades més dures.

"La bola del Mundo"
No em plantejo ni molt menys arribar-hi, ho deixo pels cicilstes professionals, jo em quedo prop de casa on també tenim una bolilla!!

Observatori del Puig d'Arques
 Pesada de menjar d'aquests dies de festa, deixo la mandra a casa i surto a pedalar!!
Objectiu: la "Bolilla des món", coneguda amb el nom de Puig d'Arques. Catarem el nou accès asfaltat!


5,2km d'asfalt!

Si si ho tinc clar, hi vull pujar!!!
Sortim de Cassà cap a Llagostera per anar fins a Romanyà i enfilar-nos cap amunt!!

Per xula, avui pujo sense ajuda. Em pesa el cul, no tinc bona cadència pedalant, bufo molt, però no tinc cap pressa, ja arribaré...
A mig camí de Romanyà ens avança un ciclista, en Xevi el vol atrapar, em deixa enrere i va a per ell. Ho aconsegueix. Jo segueixo al meu ritme, sense posar el peu a terra i, tot amunt. Minuts més tard arribo jo...

Descanso un moment i seguim, només som a Romanyà, aquí no s'acaba!

Collons amb la primera rampa... Faig totes les SSSSS possibles i quan arribo al replà peu a terra. En Xevi segueix i jo començo a repensar-me això de pujar a dalt... Em prenc un temps, necessito aire i  continuo, segur que no ni ha per tant...
A la baixada em recupero una mica i amunt que fa pujada!
Collons em trobo més rampes! Amb la BTT no ho trobo tan dur. Sona el mòbil, no puc parar ja veig la bolilla!!!
I arribo d'una tirada a dalt, fent moltes SSSSS però amb el cap clar  i segur de l'objectiu.


En Xevi ja començava a dubtar de què arribés, però aquí estic!!!

Potser pensareu que sóc molt exagerada, no he pujat a "la bola de mundo" però he patit lo meu...
És un bon port de muntanya però m'agrada més arribar-hi amb BTT.

Menjo, em recupero i tornem cap a Cassà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada