dimarts, 31 de juliol del 2012

Non Stop!

30/0712

EN FORMA AMB LA BICICLETA, aquest és el llibre que m'acabo de comprar.
Sembla prou interessant i crec que m'ajudarà per tenir un bon pla d'entrenament.
Així fent una ullada, dels 6 nivells, em podria situar entre el 3 i el 4 que tenen l'objectiu de fer 160km, ja veig que hauré d'anar fins a Olot i tornar jejeje

Mentre m'estudio bé el llibre, seguiré la meva rutina dels dilluns.

El planning d'avui és arribar als metges.
Sembla que en David C. s'ha posat les piles i vol fer una ruta llarga. M'agrada la idea, fa temps que no sortim!!

D'entrada fem dos quilòmetres d'asfalt per la carretera de Sta Pellaia, amb lo poc que m'agrada a mi poguent pujar per pista... però bé, hem de dossificar energies.
Ens endinsem a les Gavarres i parem a fer quatre estiraments. Renoi com li proven perquè no el segueixo!!
Veig que deixa el camí principal i es desvia, ja sé per on vol pujar...
Porta un bon ritme, la pujada és llarga però progressiva, es fa bé. Sento algú darrere meu, un home que m'intimida, ja veig que en David es para i m'espera. Per una vegada m'alegro de no haver sortit sola. Seguim junts i veiem que després recula, molt estrany tot plegat...
Gairebé som als prats però ens decantem a l'esquerre cap a Cruïlles. I baixem moooolt!!
Ni idea d'on sóc però sembla que està prou ben indicat.

Pla de Salelles
Aquí decidim continuar direcció al Puig d'Arques seguint una pista ample a ple sol , que es fa més dura del que deu ser...
Poc a poc anem recuperant alçada i ens encarem cap a St Cebrià de Lledó amb l'objectiu d'anar a Can Mon a beure un porró de clara ben fresqueta!



Fem un tros de pujada innecessària però llavors baixo a 50km/h genial!!
La clara, el descans i la companyia es grata només em faltaria un bon bany, quina suada!!
Trenta quilòmetres per arribar als Metges, tela la volta que hem fet!!
Ens notem bé de cames, jo ja tiraria cap a la costa però en David té raó, fa molta calor i ja portem un tute així que decidim tornar a Cassà.

Baixem per la trialera que surt dels Prats, enfilem cap a Coll de Llumeneres, Dues Rieres, can Vilallonga i agafem la nova autopista asfaltada fins al mas Cubell. Passar per aquí no ha sigut mala idea, els bombers tenen les mangueres obertes, uauu quina remullada!!



S'ha de repetir!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada