dimarts, 4 de setembre del 2012

...segona part!

Dilluns, en Toni també és prepara per la cursa, de fet ell i la bici nova que sovint el deixa tirat...

Sortim aviat, el temps ha refrescat sembla que tindrem una bona temperatura.
Sense encantar-nos gaire anem directe a buscar la pista que baixa del Puig d'Arques. Mentre pugem veiem fletxes de cursa, no les seguim però temptats estem... Som a la pista, tot ballat perquè no pugin cotxes i apunt per asfaltar, en què volen convertir les Gavarres??

Anem direcció a Romanyà, veiem més fletxes aquesta vegada les seguim, tornen a la pista, ens tornem a desviar i jo em rajo... una pujada brutal, en Toni hi puja a donar un cop d'ull, s'enfila molt...


Ens oblidem de les fletxes,  en Toni vol arribar al Masnou i ensenyar-me un tram de la cursa que va fer ahir. Ja que ve de camí, li ensenyo el Dolmen d'en Roquet, un mirador espectacular que em van ensenyar...



Ens mirem les pistes que es veuen i creiem que si anem a Font Josepa i seguim la pista que baixa, arribarem  a una casa i després intentarem pujar al Masnou...
Si si cap allà nosaltres, baixem un tros i ens desviem suaument cap a la dreta i amunt altre cop.



...som a sota el Dolmen
Ja veiem que no anem bé, travessem moltes romangueres=esgarrapades i una pujada pedregosa que a l'últim repatxón em fa caure=morat. Però no passa res!
Hem tornat a la pista que havíem deixat... i seguim fins  a Romanyà.

Abans de res, pugem al Puig d'en Ponç. Fem un tros d'asfalt i veiem indicadors.



Provem per aquí, hi ha ruta BTT marcada, baixem a tope, ara ja m'han repassat els frens i vaig segura. Passem la font de la castanyeda, veiem més fletxes de la cursa, nosaltres seguim la ruta i tornem a pujar fins a la carretera asfaltada. Allà veiem més indicadors i seguim fins al Puig d'en Ponç



Hem de tornar pel mateix camí, no veiem cap més opció.
I quan som a la carretera asfaltada, refiats dels indicadors seguim en direcció contrària al que volíem fer, algú ha girat el cartell!!

Desistim de voler anar fins al Masnou, un altre dia.
Tornem a Romanyà, emplenem el bidó a al font i baixem pel GR.

Agafem un camí amb intenció de tornar a Cassà, on hi ha una pujada que tinc enrevessada, cada vegada que hi he passat acabo pujant a peu. Avui no em sembla tan greu, vaig seguint el recorregut d'en Toni i aconsegueixo passar el tros més difícil, llàstima que a pocs metres d'arribar al replà, les cames diuen prou i poso el peu a terra...

Seguim pujant, en Toni vol investigar més, agafem una pista que es desvia a la dreta i amunt. A dalt veiem un corriol, ell baixa un tros i em diu que hi vagi que sembla que porta a algun lloc, doncs si veiem una pista ample que segons els seus càlculs ha de portar al Puig Aldric.
Devem ser a mitja pujada, hem d'arribar a dalt!
La pista és força ample, tot molt bé fins a l'últim tros, com s'enfila!!! M'ho prenc amb calma, faig un tros i paro, m'enganxo bé i faig un tros més, torno a parar i no sé com ja sóc per terra, em torno a enganxar, faig una última parada i aconsegueixo arribar a dalt, ha sigut duríssim!!


Cassà de la Selva


Som a Puig Aldric
Ara si podem tornar a Cassà, agafem un altre camí, aquest s'enfila més amunt, i ens allunyem de Cassà, no tocava baixada???
Ja tornem a ser a la pista que volen asfaltar! Quines voltes que hem fet jejeje
Baixem per on havíem pujat i ens fixem en una mena de papereres liles que ens tenen encuriosits...



Algú sap que significa???
És la tercera que veiem, pensem que potser són tres camins que es comuniquen.... Tot un misteri!!
Continuem fins a Cassà.
Hem fet 50km ben invertits a les Gavarres descobrint camins nous i d'altres pendents d'investigació i sobretot un bon entrenament per diumenge!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada