dimarts, 23 d’octubre del 2012

Stop!

Tinc un dilema:

Vull anar amb bici que des de dimarts que vam fer la nocturna no l'he tocat i també vull anar a caçar bolets...
Per no deixar de fer res, opto per sortir amb bici i, preparada amb bosses per si trobo algun bolet!

Diumenge vaig sortir a fer una volta a peu amb la idea de trobar el meu primer pinetell. No va ser així, però tampoc vaig arribar amb les mans buides. Vaig portar una bossa de cama-secs i un ou de reig.

Dilluns surto amb la bici amb  la idea d'anar a caçar bolets als Metges.

 
Stop! Un pinetell?? Doncs sí, he fet bé de retrocedir, ahir no vaig rastrejar bé el bosc...
No m'entretinc a buscar-ne més però segueixo mirant els marges sense deixar de pedalar.

Stop! No és el que buscava avui, però trobo una estesa de cama-secs. Els agafo no fos cas que torni sense res.

Stop! Ara un moixí, a aquest pas no sé a quina hora arribaré als Metges...

Stop! Recullo castanyes!

Stop! Parada involuntària. En una baixada, trio el pitjor lloc per passar, freno i surto per davant de la bici, perdo la bamba, el bidó i la vergonya! Sóc a terra assimilant la patacada que he rebut i apareix en Pito i en Joan!
Estic bé, per sort, aguanto bé les caigudes, tan sols em donen una tovalloleta per netejar-me la ferida i segueixo pedalant amb ells que també van cap als metges.

Deixo de mirar els marges perquè sinó em quedo enrere... Mentres pugem avancem un ciclista, va molt més lent que jo. Per un moment penso que s'ha picat, sento algú darrere meu però no és ell, és un senyor gran que puja amb molt bon ritme. S'afegeix amb nosaltres.
Al desviament de Can Barceló ens separem, ells tres segueixen junts i jo vaig a caçar bolets!

Entro al bosc i amago la bici. No m'endinso gaire, el bosc està brut, porto el culot curt i no vull perdre de vista  la bici gaire estona... Faig una volteta i trobo unes cualbres llores, després uns rovellons, unes possibles mocoses que deixo ja que no n'estic segura i algun moixí.




Dedueixo que encara és una mica aviat... Sort que he vingut pedalant i no amb cotxe perquè no m'hagués sortit a compte.
D'aquesta manera he matat dues coses d'un tret, pedalar i caçar bolets!

Stop! Baixant pels eucaliptus em sembla veure un pinetell! Pobret, fa pinta que una roda de cotxe li ha passat per sobre...



El recullo i em concentro en la baixada. Amb la caiguda d'abans no he agafat por però no voldria tornar-hi...

Quan sóc a les Dues Rieres encara tinc humor de pedalar, giro a la dreta i amunt per la pista.

Stop! Un altre pinetell, allà al marge tot sol. Si és que no cal ficar-se a mig de bosc perquè moltes vegades són al camí.
Deixo la pista i vaig cap a Puig Germà, em trobo gent caçant bolets, jo també segueixo mirant.

Stop! Per on passo?? Opto per baixar de la bici, hi ha tan de fang que si passo pedalant el més segur és que la roda se'm clavi i caigui. 
Em sento pesada, quan de fang que porto incrustat!!! Mentre baixo em va saltant el fang de les rodes...

Stop! Em paro a casa dels pares a rentar la bici i a dinar! Amb la tonteria m'ha passat el temps volant!



No està malament!


Ha estat bé la idea de combinar els meus hobbies, així no he deixat de fer res!!

STOP!

1 comentari: