dimarts, 22 de gener del 2013

Carrito emplenat!

Indiscutiblement ha arribat la fred, per tant si vull continuar sortint amb bici sense posar excuses, necessito una bona equipació!!

Primer de tot, un dels meus problemes és al peu. No puc continuar sortint amb les bambes d'estiu, encara que em posi les "cubrezapatillas" no és suficient, necessito unes bambes!

Miro moltes opcions per Internet Emoticonos 1037, comparo preus, i al final trio les Northwave Celsius, sense gaire alternativa més perquè totes les fan per peus grossos, o sigui de noi.

Les primeres sortides que faig, no fa prou fred per comprovar si em funcionen, però amb diferència, quan trec el peu de la bamba el tinc sec.
A la última sortida puc afirmar que les bambes van bé, per tant bona compra! Emoticonos 1180
Un cop solucionat el problema dels peus, toca les mans. Tinc força clar el que necessito, vull uns guants de Gore-tex, i ole Emoticonos 1670, els recomano!

La jaqueta, la que tinc actualment no transpira i quedo empapada de suor. També miro, comparo, em costa molt decidir però al final em quedo amb la  Northwave, juntament amb un culot amb una bona badana. Per les hores que passo sobre la bici és necessari.

M'he convertit en la noia NORTHWAVE!

Ja em podrien patrocinar amb tanta propaganda...
I el sillín, no pot ser tenir-ne un per dues bicis, per tant aprofito una bona oferta!


 
Tard, però els reis m'han ajudat a equipar-me!
Mai m'hauria imaginat que necessitaria tantes coses per pedalar...sempre falta algo!

Amb tota l'equipació d'hivern apunt de prova, em fa gràcia sortir per carretera!

Durant la nit ha plogut, fa fred però el dia promet.
Sortim direcció al Mas Llunès, primer port on en Xevi es desmarca per pujar al seu ritme. Té temps d'arribar al local social, mirar el menúEmoticonos 1150 i retrocedir un bon tros per venir-me a buscar. Quina enveja em fa... com tira!!

Al segon port, les Serres, fem el mateix, ell puja a tope i jo a la meva manera també jejeje Emoticonos 548
Quan arribo al pla necessito parar i menjar.
Baixant ens creuem amb un ciclista i casualment el conec. El crido i fem petar la xerrada... Ufff, no m'entretinc més perquè després em baixa la mitjana...

Al tercer port, tenim un objectiu, en Xevi atrapar un ciclista que ens ha avançat i jo a un BTTero.
El BTTero l'avancem junts, que valent, amb la fred que fa i va amb "manguitos", i el ciclista l'atrapa a la font de les Encies.
Jo a mitja pujada em paro, casum el BTTero torna a estar per davant meu, el segueixo d'aprop, veig que en Xevi  baixa a buscar-me i s'estranya de què tingui el BTTero davant... Finalment arribem nosaltres primer a la font.

Arriben més ciclistes, aquests els coneix en Xevi. No he parat l'endomondo, ara si que perilla la mitjana!


 
Baixem molt ràpid i després aconsegueixo seguir la roda d'en Xevi, sembla que vaig pillant el truc, ja era hora! Emoticonos 543
Pugem junts el port de Mas Llunès i parem a dinar al local social. Emoticonos 206
Carregada d'energia i aprofitant roda, aconsegueixo una mitjana de 19,3.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada