dilluns, 4 de febrer del 2013

Dies previs...

La setmana de vacances ha acabat i li he tret tot el suc que he pogut!

El dilluns surto a rodar amb en Toni, ha planificat una ruta de running per entrenar-se per la marató de les vies verdes i a mi em va bé perquè  tinc quelcom en ment...

Dimarts descanso.

Dimecres, surto a caminar amb la idea de investigar camins i corriols per fer-los amb la BTT. No vaig molt lluny, em moc per la zona dels aqüeductes, les Miloques i Puig Germà.
Jo sola m'emociono, cada vegada que em poso en un camí inèdit, accelero el pas encuriosida per saber on em porta...
Aconsegueixo unir camins i corriols amb pistes conegudes creant un mapa mental! De totes maneres, hauré de tornar-hi, em falta trobar més conneccions...Emoticonos 626
I quines voltes he fet, m'han sortit 12km!

Dijous, necessito motivar-me, necessito creure que no estic en tan baixa forma, necessito pedalar!

Quedo amb en Toni amb la idea de seguir el track de la cursa Open BTT BMW que faran diumenge a Quart, m'agradaria fer-me una idea del que em puc trobar si m'animo...

Sortim de Cassà i fem carril bici fins a Quart. Ja només de començar tinc problemes amb el GPS, no acabo de veure clar on comença el track. Emoticonos 493
Desistim i pugem per asfalt, creiem trobar el circuit a dalt. No ens equivoquem, som dins el track.
El seguim bé una estona fins que m'adono que ens desviem. Provem un parell de camins però no són els correctes. Retrocedim fins que el recuperem.

Baixem fins al Celré i sense saber per on tirar, girem a la  dreta. Les brides del GPS s'afluixen tota l'estona fins que es peta una. Optem per continuar la ruta a l'aventura...

Enfilem per una pista, trobem un corriol, ens hi posem i anem a parar a Castelllar de la Selva. Per curiositat miro el GPS i veiem que el que hem fet és part del recorregut, tot i que creiem que l'hem fet del revés... 
Nosaltres seguim per l'asfalt tot amunt. Provem una pista que ens podria portar a Llambilles però el camí es perd  i hem de recular fins que arribem a la pista que ja coneixem. Prou aventura...Emoticonos 548
A Llambilles  passem pel corriol de la font de St Cristòfol i fins a casa.

He aconseguit motivar-me, arribo a casa amb ganes de saber exactament com és el recorregut de la cursa, hi haig de participar!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada