dimarts, 11 de febrer del 2014

Ascens al Puig d'Arques per dues bandes!

En la meva última entrada del bloc, us parlava del test que vam fer per provar els neumàtics de 27,5'' i 29''. Va ser una sortida curta però suficient MSN Messenger emoticon Thumbs up per notar sensacions diferents. Diferents perquè no deixava de comparar aquestes bicis amb la meva specialized, en quant a,  rodament i  lleugeresa. Pujar i avançar tot era més fàcil!

Ha passat gairebé un mes i des de llavors  només he vist inconvenients a la meva bici... 
Mentre en Xevi acabava de decidir la seva bici, que al final es va quedar una de 26'' de carbono, jo simultàniament, també mirava bicis però de 27,5''!

I al final vaig caure en la temptació... 

Una Merida Big 7-900 amb rodes de 27,5'' tubeless!!

Vaig triar el model però amb un canvi de rodes i realment m'ha quedat una bici molt lleugera! Ara si no tiro m'hauré de buscar un altre excusa...MSN Messenger emoticon I don't know

El dilluns passat vaig fer una última sortida d'acomiadament amb l'specialized i aquest diumenge ja he estrenat la bici!

Sortim sense pressa, amb entrepà i beure suficient. La meva idea és anar al Puig d'Arques, per fer un bon estreno haig de pujar amunt!!! A partir d'allà ho deixo en mans d'en Xevi que porta alguna idea de cap.

Escalfem una mica  fins a la cabra penjada.

Marc, som a la Cabra Penjada!

Que bé que roda la bici nova, pedalo i avanço!iconos del messenger

Llavors anem cap al Rocatal, sense ser la meva intenció ja que, m'he despistat una mica... 
Al Rocatal li ensenyo una font a en Xevi, sempre és bo saber on trobar aigua. Després tot avall on enganxem la pista que volia seguir de bon principi i amunt fins a la carretera recent asfaltada del Puig d'Arques. Allà ens desviem per la pista de l'esquerre i amunt fins al Matxo Mort. 
Del matxo Mort cap a can Sitges i seguidament parada al Puig d'Arques.
Aprofitem per menjar l'entrepà que segur que ens anirà bé...

Recuperant energia!

Seguim cap a Sant Cebrià dels Alls on passem per un corriol que en Xevi recordava de fa molts anys.. Planeja una estona, vaig seguint bé fins que comença a baixar, alenteixo el ritme, sovint poso el peu a terra o directament baixo de la bici MSN Messenger emoticon Crying , qui sap si amb la meva doble ho baixaria millor... Després de 3km de corriol arribem a una pista i ens posem a seguir marques de PR.
Ni idea de on som, i ell vagament recorda aquests camins...

Baixem, pugem i en una intersecció tenim dubtes de per on tirar i acabem baixant cap a la Bisbal. No hi acabem d'arribar i preguntem a un pagès com ho tenim per arribar a Cassà. Encara recordo la seva cara, una mitja rialla de no saber com indicar-nos...La seva resposta va ser tot amunt, direcció al Puig d'Arques hi arribareu!!

Doncs farem un segon ascens!

Anem seguint cartells i marques de PR per no desviar-nos més. Ens condueix a una ruta BTT que va resseguint la riera de Pastells.

Riera de Pastells
Uns corriols netejats recentment que passen per una zona boscosa molt xula. Anem pujant fins que enganxem una pista. 
En Xevi veu un cartell d'una font i vol anar a veure-la. Jo segueixo pujant fins a Can Matas, on em paro a esperar-lo. 

Esperant en Xevi...
Passa el temps i no ve, em començo a preocupar, intento trucarMSN Messenger emoticon Mobile Phone i només puc fer trucades d'emergència, el crido i és inútil. Decideixo baixar a buscar-lo pensant que li havia passat alguna cosa... I just entrar al corriol me'l trobo que venia. 
Resulta que havia rajat el neumàtic i havia hagut de canviar la càmera i, com que jo no podia rebre res al mòbil, no vaig poder veure el seu whatsapp.
Em costa una mica calmar el neguit i seguim la pujada junts demanant-li que no es torni a separar de mi perquè no sabem on som i encara falta molt per arribar a casa.

Finalment veiem la bola, no és un miratge, quasi som a dalt!

Baixem per asfalt, com s'embala la biciMSN Messenger emoticon Surprised!!! I tornem pel camí que volia agafar de bon matí i seguint per pista cap a Cassà, així evitant cap més ensurt amb la roda d'en Xevi.

Molt bona ruta i bon estreno de la bici!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada