dilluns, 3 de setembre del 2012

Entrenar!! Primera part...


ENTRENAR, segons el diccionari, preparació física per una prova esportiva. Això és el que tinc, una prova amb el repte afegit d'aconseguir arribar en bon lloc!!






Em programo la setmana, diumenge sortida de carretera amb l'objectiu de fer 100km, dilluns sortida BTT a l'aventura per les Gavarres i dimecres una nocturna.

Diumenge, portàvem de cap una sortida interessant per poblets del Baix Empordà, però fa molta tramuntana i jo encara no vaig ben segura amb la bici de carretera així que decidim canviar la ruta.

Sortim de Cassà,  no vaig gaire còmode, parem i ajustem millor el seient. Em torno a sentir molt estranya i patosa... Mica en mica canvio el xip i vaig agafant més seguretat.

Anem cap el veïnat del Remei, Campllong, Riudellots i direcció aeroport. A la rotonda ens posem al carril del mig, sort que no hi ha molt de cotxe i no m'atabalo, ens desviem direcció Vilobí, ara tenim el vent a favor, com es nota!!
Per ara tot és planer fins a Sta Coloma on agafem la carretera que va a Sant Hilari.

Ens avança una parella de cicilstes i aprofitem per posar-nos a roda seva. Els seguim un bon tros, però jo segueixo anant incòmode amb el seient. Parem i en Xevi em treu la funda de silicona del seient...poc convençuda però amb ganes de millorar no protesto.
Quin canvi, vaig molt millor,  realment tinc un seient prou còmode!!!


Obres de l'eix...
La carretera es comença a enfilar i no tenim ningú per seguir a roda, no vaig molt ràpida però segueixo un ritme costant sense parar. Veig móres, en vull, em diu que segueixi pedalant i ell en recull un grapat.

Passem per St Miquel de Cladells som a 500m de desnivell, jo ja em desviaria a guaitar...però no està asfaltat, seguim pujant, hem d'arribar a 880m!



Guanyant altura...
M'agrada tot el que vaig veient, la pujada és interminable però val la pena!
En Xevi s'avança i en un no res ja no el veig... Segueixo sola, torna a recular i arribem junts a Joanet.

708m, Castell de Joanet.



Joanet
5km més i arribem a Sant Hilari Sacalm, quin canvi de temps, fa fred!!



Entrem al poble i anem fins a mercat on hi ha una font per emplenar el bidó. 45km són els que portem, lo pitjor ja està fet!

És tard, ens posem les piles, i baixem per la carretera que va a Osor. La baixada és molt xula, tot i que em noto més segura, estic tensa, penso que la potència de la bici és massa llarga per mi i se'm carregen les espatlles.

No coneixia aquesta carretera, quins precipicis... 
És poc transitada, ideal per fer-la pedalant!

Després d'Osor, anem cap a Anglès i m'agafo a roda, ja tornem a tenir vent, a davant, al lateral renoi com bufa!!

Girem cap a Mas Llunés, i fem uns quilòmetres més de pujada fins a Estanyol. La pujada és més curta però va fent...el meu ritme és lent, en Xevi m'empeny una mica, així igualem pulsacions...
Baixem a Aiguaviva i ja planejant el vent fins a Cassà.

Per acabar d'arribar als 100km faig una volta pel poble amb la mala sort que en un Stop, em vull parar, de fet  tinc un peu quasi a terra, però no trobo el fre, després de tants quilòmetres i busco el fre de la MTB...total que caic a terra.  Massa cansada???

Arribo al pis esgotada però molt satisfeta!!
He arribat al meu objectiu, sense superar la meva mitja, però amb el cap ben alt!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada