dijous, 30 d’agost del 2012

Maçanet de Cabrenys

26/08/12

Comença el compte enrere...
Aquesta setmana m'he inscrit per fer la Costa Brava Extrem .Aquest serà el meu primer repte seriós, vull està a tope i per això el meu cap em demana entrenar!!

La setmana passada ens vam aventurar per la Vall de Llémena, on vam seguir una ruta interessant que, en certs moments, vaig arribar a patir tant que pensava que no era lloc per mi, que no podria fer la costa brava extrem i que havia d'assumir la meva capacitat física...

L'endemà vaig quedar amb els nois, volia continuar entrenant, la ruta d'ahir només era una prova de cap, i la vaig superar, així que no em rendeixo!

Havia preparat un trak pel GPS, que al final no vam poder seguir...
En David es va adormir, esperant-lo vam sortir més tard, vam fer 6km amb en Toni i va punxar roda, vam fer el que vam poder per arreglar la roda però va haver d'abandonar i jo vaig seguir sola.

Feia molta calor, vaig passar del trak i vaig pujar fins a l'era de la llaca, pensant que seria una bona pujada per entrenar... Duríssima, una part de mi em deia: segueix que tu pots i l'altre recula que no pots... El cap va guanyar i, tot i que d'una tirada no, hi vaig arribar!


Quina suada!!
Vaig tornar pel Coll de Llumeneres, Dues Rieres i Cassà.

Dissabte carrego la bici al cotxe i vaig cap a Maçanet de Cabrenys.
Hi tinc uns amics acampats amb les bicis apunt per fer una ruta per aquella zona.
Hem triat un trak, aquest sembla més assequible...

Sortim abans de les 8 del càmping i de seguida ens enganxem a la ruta.
Rodem 4km i enfilem cap amunt....Aquí, una vegada més, és on demostro la meva falta de potència, ells poden i jo haig de fer un tros a peu, quina ràbia!!!
Sense desanimar-me continuo pedalant i arribem a l'Ermita de St Pere dels Vilars.



Segons el trak que seguim, alguna ermita més trobarem...
Passem per pistes boscoses amb corriols divertits i, sobretot amb un bon clima, que feia dies que pedalava a ple sol..
Travessem el riu, no passa molta aigua, i sort, perquè ja vaig de peus a dins!
Aprofitem per fer una parada i mengem una mica.



Seguim i veiem asfalt, en Xevi es posa content!!!

Som a Tapis
Travessem la carretera i tornem a enganxar un camí que ens porta a fer més asfalt....Agafem velocitat i ens passem de llarg la pista forestal!!
Reculem i quan som a la pista ens tornem a equivocar, estem de sort, trobem una font!

Font Fresca
Tornem enrere i travessem pel pont del gat, i alguns més!

Trobem pujades curtes on apreto tan com puc, no em vull quedar enrere...Em diuen que faig malfet....perquè quan arribo a dalt bufo massa... M'aconsellen que pugi més tranquil·la, encara que sigui amb plat petit,  però mantinguent un bon ritme i sobretot, un cop a dalt aprofitar el pla per accelerar.



Realment el paisatge és molt bonic, creia que el foc de l'Empordà havia afectat aquesta zona, però per sort el que veiem està intacte!
La ruta, deixant de banda el tros inicial, és fa molt bé.



Pocs quilòmetres després arribem a Maçanet de Cabrenys.



Fem una volta pel casc antic i tornem al càmping.

Una vegada més, he sortit a pedalar amb l'obejctiu de superar-me i mantenir la ment oberta. Passo moments  difícils on tiraria la tovallola i deixaria de pedalar, però segueixo, sé que després d'una pujada em recuperaré a la baixada, i així varies vegades. La satifacció final és molt gratificant!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada