dilluns, 4 de març del 2013

Neu pols a Masella!

Dit i fet, no en parlem més, la neu ens espera!  


Neu pols, 100% del desnivell esquiable i molt bon dia!!MSN Messenger emoticon Sun

Ens aixequem ben d'hora ben d'hora i ens plantem a Masella abans de les 9. Mentre esperem que obrin pistes, esmorzem.

Quina neu, està increïble!!!Yahoo Messenger v6 emoticon Dancing

Tinc bones sensacions a les cames i com que la neu ho permet, anem baixant per totes les pistes. 

Isards
La pista dels Isards ens agrada molt, tot i que, avui hi ha moltes pedretes. Només la repetim una vegada perquè he vist que podríem improvitzar un tram entre els arbres...

Qui em coneix, sap que m'agrada investigar i a la següent baixada, ens endisem als arbres procurant seguir el traçat d'algun altre esquiador.
Al final acabem a la mateixa pista dels Isards que  va a Coma Oriola.

Toses
Aparteu-vos que baixen dues esquiadores expertes!! jejeje

Coma Pregona

Les vermelles les baixem molt bé, però en una simple blava tenim un petit creuament d'esquís i les dues acabem a terra petant-nos de riure...


Per sort no ens fem mal i seguim esquiant.

Quan obren la pista de la Davallada anem cap allà. Al baixar del TGV poso l'endomondo.




Faig tota la baixada fins al Pla de Masella sense parar, ho donc tot, hi ha un tram amb molta gent i redueixo la velocitat per no envestir a ningú.

Tardo 2:13 minuts per baixar 1.04 km amb una velocitat mitja de 28.1 km/h aconseguint agafar una velocitat màxima de 79.1 km/h. Quin subidón!!

Aquest ritme no el podria aguantar gaire estona, els genolls els tinc ressentits...

Aprofitem el màxim el dia, no perdem ni tan sols temps als remuntadors perquè passem pel carril individual i fa que sigui un puja i baixa constant.

Estem cansades però encara em queda una pista per baixar: l'atrevida, negre de 2 rombes!

Com impressiona el començament...
 Em costa trobar el moment de fer el gir definitiu per baixar, de tant passar-hi gent, la neu ha quedat apilonada i això ho complica.
Trobo el gir i tot avall, la Mònica que s'ho mira, m'espera per continuar juntes fins al bar que ja és hora de dinar.

Bona jornada d'esquí!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada