dilluns, 13 de maig del 2013

8a Marxa BTT de Vilablareix

12/05/13

Avui faig el salt a la Ì lligueta de duatlons perquè tinc una espina clavada. Us explico...

L'any passat, només feia uns mesos que havia començat a sortir amb BTT. Hi anava amb freqüència però era super inexperta amb els pedals automàtics i, sobretot en tècnica. Vaig anar a temptejar el recorregut de la 6a marxa BTT de Vilablareix i, vaig veure que no estava preparada.
Per tant, aquest any  no hi puc faltar!



M'aixeco aviat i a les 8:05 sóc a Vilablareix. Vaig directe a buscar el dorsal i em trobo amb una cua llarguíssima. Costa molt avançar, tothom rondina perquè hem fet la inscripció on line per anar més ràpid i ens trobem tot el contrari. Tardo 40 minuts a tenir el meu dorsal.

Amb una correguda vaig fins al cotxe a canviar-me i a preparar la bici. 
Al pàrquing, em trobo el meu company de duatló, en Carles! Quina sorpresa, aviam qui arriba primer...

Faig un mini escalfament i em col·loco a la sortida. Impressionant, hi ha 585 ciclistes!



Donen el toc de sortida i que arribi el millor!



Fem uns quatre quilòmetres per estirar el pelotón. Tela la pols que trago per totes les bicis que han passat...

Veig la primera noia, està forta. Anem fent relleus fins que finalment ella pot més que jo.
No tardo gaire a trobar el primer embús que, curiosament és de baixada per uns corriols ciclables, és estrany.

En un tram d'asfalt amb una bona pujada, una segona noia que em resulta familiar m'avança. També faig relleus amb ella. En planer la torno a atrapar, després em torna a passar.

Ella va acompanyada, li van cantant l'estat del terreny, i jo em vaig fent una lleugera idea dels seus punts febles..
Estic una bona estona darrere d'ells per un corriol on no tinc opció a avançar fins que ella té problemes amb el fang. Per mi això no és res després del duatló de Sils... Em col·loco per davant i quan arribo a l'avituallament em paro. Magdalena i coca-cola.Emoticonos 206

Aquí hi ha el desdoblement dels dos recorreguts.
Arriben ells, veig que no paren a l'avituallament i segueixen pedalant. Jo m'acabo la magdalena que m'anirà bé per tornar-los a atrapar.
Quan estic apunt de marxar, sento que em criden, en Carles no em porta tanta distància, molt bé!!emoticonos gestuales

Corriol de baixada a fondo i el de pujada la meitat a peu i seguint-los d'aprop...
Penso que el noi em va controlant si vinc o no, i a la mínima que puc, torno a avançar-los i ja no els veig més.

Els últims quilòmetres són molt divertits, ens fan travessar una riera varies vegades. Quasi caiguem jo i el que venia darrere meu...ho sento!



Veig l'arribada i faig un últim spring. Sento que diuen que arriba la segona noia, aquesta sóc jo!!!
Els meus companys del Club Ciclista Cassà que fa una estona que han arribat, em feliciten!!emoticon

En Carles arriba uns minuts més tard. Enhorabona, però no tocar mai la bici està molt bé!
Recullo la bossa amb tots els regals i em menjo l'entrepà mentre espero el repartiment de premis.




La noia que ha quedat en tercera posició no es presenta. Ara recordo de què la conec, és el segon cop que comparteixo podi amb ella, bravo també!

Vull felicitar a l'organització, tot i les cues per recollir el dorsal i els entrepans, entenc que montar una marxa popular amb tants participants ha de ser complicat.
Jo m'ho he passat molt bé. El recorregut excel·lent, ben senyalitzat, els regals fantàstics, les fotos d'Albert Donate i Antoni Bautista molt xules,  el vídeo de Vilablareix televisió genial. Us ho heu currat i la recomano, repetiré!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada