dijous, 9 de maig del 2013

I lligueta de duatlons: 2a duatló Camp a través de Campllong

5/05/13

Un mes després tenim la segona prova de la I lligueta de duatlons.




L'any passat vaig assistir a la 1a duatló Camp a través de Campllong,  i va ser molt entretinguda. Aquest any repeteixo, potser no amb més bona forma, però de ben segur que amb menys quilòmetres a les cames.

M'aixeco amb mal de panxa, comença a ser un habitual en dies de cursa, suposo que deuen ser els nervis. Quan sembla que ja puc sortir de casa, poso el turbo i vaig cap a Campllong pedalant que no vull fer esperar molt en Carles.
Arribo i ja m'espera per recollir els dorsals. M'agrada el número: el 222, tres aneguets que travessarem camps i rieres!

Ufff, la panxa altre cop...

Anem saludant a gent coneguda i mirem el recorregut. El temps passa i en Carles va a escalfar una estona, jo aprofito per jugar a l'apalabrados per matar els nervis i sembla que em funciona.

S'acosta l'hora  i els corredors es van col·locant a la sortida.
Són poc més de les 9.00h quan arranquen a córrer amb la mala sort que un d'ells cau per terra.



S'aixeca sense problemes i continua correguent.

Vaig cap a la zona de boxes, quin goig veure tantes bicis!




I ara a esperar....MSN Messenger emoticon Clock

Quan comencen a arribar els primers corredors els nervis tornen a aparèixer. N'arriben molts i se'ls veu cansats, sembla que ha sigut dur el tram de run. 
Al minut 49 en Carles m'acompanya a la sortida i peu baix.

Segueixo les fletxes i de seguida entro dins un seguit de corriols puja i baixa de la bici molt divertits.iconos del messenger
Anem varis en fila índia i darrere meu tinc algú conegut que d'entrada no li conec la veu però quan pot avançar-me veig que és l'Enric, sort!!

En un altre corriol sento en Ramon que m'anima i també em passa, sort!

Al tram de riera baixo de la bici i de peus a l'aigua! Després toca remolcar la bici...



No puc amb ella i ha de venir la fotògrafa  a estirar-me-la, gràcies!

Segueixo a bon ritme, m'agrada el recorregutMSN Messenger emoticon Thumbs up , avui de fang només hi ha el just.
La bici em fa fressa, què li deu passarYahoo Messenger v6 emoticon Thinking
Un noi m'avisa que porto una arrel enganxada a la pinyonera, vet aquí...El deixo passar i ho arreglo.

Segueixo i tot d'una veig una colla de ciclistes que em venen de cara, són de la cursa perquè entre ells hi ha en Ramon i resulta que s'han equivocat, a mi m'han anat d'un pèl.

Hi ha un avituallament però ni em paro, estic bé i tinc aquarius de sobres.
Estic avançant alguna posició, em motiva!



Tinc un altre ensurt, aquest cop un tronc em fa saltar la cadena i per sort no és res perquè el noi que tinc a davant peta el canvi.
Puc seguir pedalant, sembla que la bici respon bé i el meu cos també ja ni recorda el mal de panxa.

Al quilòmetre 14 em perdo. 
Jo, en Marc i un altre noi que em seguien d'aprop.Veníem d'una baixada i, refiada de què avui tocava travessar camps, hi vaig directe. Al final del camp veig que es va embardissant i no veig cap senyalització, llavors retrocedim.

Segueixo en Marc i veiem el corriol on ens hem colat. Ens porta a una pista on perdo en Marc de vista. S'esfuma per art de màgia, ho trobo estrany, però segueixo pedalant fins que venen  dos ciclistes i em diuen que ens hem equivocat...
Bufff tornem a girar i veiem el corriol marcat. A aquestes hores, han passat tants ciclistes que les marques són poc visibles...

Em poso darrere d'ells i tot avall.




Aquest senyor ja l'havia avançat molt abans i entaulem conversa. 
Em diu: Eres de pa abajo? Yo soy de la plana, ni pa arriba ni pa abajo... 
MSN Messenger emoticon ThinkingDoncs si, soy de pa abajo li acabo de confirmar quan el deixo enrere a la baixada i ja no el veig més.

Hi ha un segon avituallament però tampoc paro, em sento bé.

Portem quasi 20km quan veig el campanar de Campllong, fem un últim tram de pista i arribem al poble. Als últims metres faig un spring i puc avançar un ciclista arribant just 2 minuts després que en Marc.MSN Messenger emoticon Tongue out




El recorregut ha estat molt divertit i ràpid. Corriols molt ben trobats pel poc desnivell que té el poble però es pot millorar la senyalització perquè molta gent s'ha perdut en algun tram. 
L'organització perfecte, bones fotos i la botifarra bonissíma. 

Fins la pròxima edició!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada