dilluns, 19 d’octubre del 2015

La copa del món del Remei 2015


A Cassà no parem, els del Remei ens hi esperen. Com cada any preparen una ruta amb BTT amb diferents nivells i una caminada popular apte a tothom.


Una setmana més tard d'haver-se fet la XIX Ruta BTT del Remei la vaig a fer!Yahoo Messenger v6 emoticon Dancing

Des de què vaig començar a anar amb BTT sempre hi he anat. O el dia que toca o dies més tard.
Per mi és una marxa especial i sorprenent perquè tot i conèixer força la zona, sempre passem per algun lloc que no conec... MSN Messenger emoticon Open-mouthed

Aquest any no ha sigut diferent, m'ha sorprès i moooolt!!! Si la primera vegada que la vaig fer arriba a ser del nivell d'aquesta, crec que abandono a la primera pujada...MSN Messenger emoticon Crying

Sortim de casa pel carril bici i, sense passar pel Remei, enganxem el track a Llebrers.
La primera pujada d'asfalt superada  i comencen els corriols!

Travessem boscos i anem a parar a Can Palaí. Ara sé on sóc!

D'aquí tot avall fins al Parc Art i asfalt amunt. El track diu que passa per uns camps però avui no podrà ser, ho han tancat. Seguim per asfalt i al final de la pujada podem empalmar la ruta.

Corriols amunt, rampes que em fan baiar de la bici i bolets a la vista!! Per sort vaig preparada i recullo dos siurenys!
Planegem un tros i avall fins que anem a sortir a una pista. Veiem uns ciclistes molt abrigats, jo ja fa estona que he entrat en calor!!

Baixada fins a la casa de la palla i ve la primera pujada guapa...
Comença suau, el terreny és bo però poc a poc la rampa es va pronunciant i les meves cames no donen més de si i acabo baixant de la bici.MSN Messenger emoticon Crying En Xevi va fent i el perdo de vista.
Feia molt de temps que no passava per aquí, i ara recordo el perquè. Evitava la pujada!!

Trobo un replà i torno a pedalar amb penes i treballs.
Tinc una manera molt peculiar de pujar. De tant en tant deixo anar algun ai ai, uiiii, uff mentre vaig superant obstacles, pedres, troncs, romegueres per evitar alguna caiguda. En Xevi que ja coneix els meus sospirs se'n riu de la situació...Yahoo Messenger v6 emoticon Just Kidding

A mitja pujada trobem un company del C.C.Cassà. Ell va per feina i aviat ens deixa enrere.
Arribem al Xalet d'en Bosc Planes. Girem a l'esquerre i empalmem amb la pista que surt de St Cristòfol i  fins al coll del Bou.

Acabem d'arribar fins a l'ermita de Sta Pellaia i tenim una baixada llarga fins al Daró.
No havia baixat mai per aquesta pista, de fet era una incògnita per mi ja que, sempre havia volgut saber on portava però mai m'havia atrevit a provar-ho...
Ara ho sé i curiosament hem anat a parar a un caminet molt xulo que ressegueix el Daró. Als dos ens sona el paisatge, temps enrere ho havíem fet en una sortida que veníem perduts dels Metges...

Ja que no hi ha més bolets recollim alguna castanya que queda!

Tornem a pujar suaument fins que arriben les rampes fortes! Sense mania baixo de la bici fins que es "suavitza" la pujada.
Arribem a cal Xai, passem per ca l'Alzina i avall que fa baixada...

I després de la baixada, amunt altre vegada...Trenca-cames total!

Quan som a la pista que va al Coll de Llumeneres, MSN Messenger emoticon Thinkingvisualitzo un possible retorn seguint la retòrica dels anys anteriors. Una baixada fins a les Dues Rieres, can Vilallonga, la Verneda, la Pineda Fosca, algun caminet sorpresa i el Remei.
Però m'equivoco de bon tros!!

Quan som a les Dues Rieres, passem pel corriol de la ruta de l'aigua. Sense passar per Narius empalmem amb trams del circuit de l'Open BTT Càrniques Celrà que es va fer aquest any.

Els organitzadors de la cursa del Remei no deixen de sorprendre'm! No era popular??? Hi havia podi aquest any?? Ho dic perquè els primers s'ho mereixien!!

Quan em penso que no queda cap corriol o pujada, m'equivoco!
Tant de corriol em desorienta i per uns segons no sé on sóc...
Em situo, un corriol més de l'Open, can Cassà i més corriols seguint el traçat original per on havia de passar l'Open abans que ens el fessin canviar...

Quan arribem als bombers decidim posar fi al circuit, encara queden 5km per arribar al Remei però som a tocar de casa i jo ja en tinc prou!

MSN Messenger emoticon Thumbs upGran circuit, una vegada més em trec el barret.

Llàstima que avui no hi havia botifarra, me l'hauria menjat amb un tres i no res!

Aviam si per la pròxima introduïu dorsals, classificacions i podi, que això ja és una marxa amb totes les lletres!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada