diumenge, 15 de juliol del 2018

Cap de setmana al llac Matamala

Un any enrere durant les vacances, vam descobrir un bon lloc per passar uns dies amb família.

Aprofitem el cap de setmana de Sant Joan, buscant la tranquil·litat de no sentir cap petard i anem fins al llac de Matamala.

Aquesta vegada sense la autocaravana, ens instal·lem al càmping i plantem la tenda.
Tant sols per veure la cara de felicitat de la Cèlia, ja val la pena dormir en una tenda!

Efectivament, durant la nit de la revetlla, reina un gran silenci!

L'endemà al matí preparem les bicis i improvitzem una ruta.

Resseguim una part del llac i quan veiem un trencant, ens desviem a les Angles. 

Llac de Matamala
A les Angles decidim anar fins al llac de les Bulloses. El tràfic està controlat per autobusos per tant ho trobem viable per anar-hi amb el carrito.

En Xevi a davant i jo darrere protegint la Cèlia, sortim de les Angles i ens desviem per una carretera secundària que ens porta al peu de la carretera que puja a les Bulloses.

Uns quilòmetres després d'haver passat el pàrquing, trobem un paratge idíl·lic. Zona de pícnic i riu! Fem una parada a estirar les cames i a provar l'aigua del riu. Freda és poc, per mi està mooolt freda!!


Seguim carretera amunt fins al llac. En Xevi s'avança i jo em vaig quedant enrere... Els últims
quilòmetres són bastants durs. La pujada és forta i la BTT em lastra una mica... En algun moment penso que no arribaré. Em ve a la ment la primera vegada que vaig voler pujar a Vallter i no vaig ser capaç... 

Finalment arribo, em sento feliç. Les vistes valen la pena. Llàstima que amb el carrito no podem fer la volta al llac.


Tornem a baixar i ens tornem a parar al mateix lloc. Aquesta vegada en Xevi es banya i tot. Un mete saca


Seguim per una carretera i ens parem a la Llaguna.

La Llaguna
Visitem el poble i després continuem fins al llac de Matamala.
L'endemà fem una altra ruta. Aquesta vegada més planera tot seguint una ruta BTT que ja coneixíem de l'altre vegada que hi havíem estat.

Llac de Puyvalador
El primer test de tenda, superat. Ens podem aventurar a fer alguna altra sortida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada