dijous, 10 de maig del 2012

Cap amunt, cap avall i del revés!!

7/05/12

Un dilluns més que aprofito per anar a pedalar, surto sola, sense pressa i buscant racons nous per investigar...
Per començar, faig uns corriols. Bufff durant la nit ha plogut....quedo ben molla
Després m'endinso al bosc de can Torrent i cap al Quixot. Passo per un camí que un dia ja havia investigat, sé on em porta... però avui no intento pujar-hi, decideixo fer la baixada!!
Renoi, no sé què és pitjor...no sé com tinc nassos de pujar per aquí...hi ha molta pedra solta!!

Sóc a les Dues Rieres i pujo per la trialera, el camí el tinc massa vist..., avui em sento en forme! 
Em porta a la carretera que va a Sta Pellaia, i torno a veure el cartell de la Font del Ganso. Cap allà, tinc la sensació que avui la trobaré... segons els meus càlculs, el primer cop no anava mal encaminada, així que giro el primer camí a la dreta i fins al fons on no hi havia sortida. Efectivament, s'acaba el camí però veig un corriol... Deixo la bici i baixo a peu.



I aquí està la Font del Ganso!
Veig que el corriol continua... no sé on va a parar.. però jo reculo, pujo a la bici i torno a la carretera de Sta Pellaia amb intenció d'arribar-hi.
Quan veig indicacions, giro a l'esquerre. Un dia hi vaig passar, però del revés... això vol dir que avui el faré de pujada...
Ostres, travessa davant meu un esquirol!!! no n'havia vist mai cap... i porta una pinya a la boca!


Veig un cartell, Cal Xai. Giro a la dreta i cap allà. Avall que fa baixada...
Arribo a la casa i pujo un tros, veig l'ermita de Sta Pellaia.



Visualitzo un camí... m'arrisco i m'aventuro a provar sort, potser comunica amb l'ermita...
Doncs no...després de baixar per un camí que deu ni do, es perd... no tots els camins porten a bon port jejeje
O sigui que em toca pujar fins a Cal Xai, i pujar fins a la carretera de Sta Pellaia.

Sóc a la carretera asfaltada i la segueixo fins a l'ermita.



Després creuo la carretera i enfilo amunt direcció al Coll del Bou, i avall cap a St Cristòfol.
Quina pujada d'adrenalina.. veig un saltant i sense pensar ni perdre velocitat, m'agafo fort al manillar i salto!!

Travesso la riera i a pujar altre cop. A dalt giro a l'esquerre, també ho faré del revés fins a Cassà, travessant per la carretera asfaltada de Sta Pellaia, baixant per pista, tornant a la carretera i directe a dinar!


Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 28.89 km in 3h:09m:55s using Endomondo.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada