dilluns, 14 de maig del 2012

XXXIV Marxa de Primavera Cassà 2012

13/05/12

Avui deixo descansar la bici per fer la Marxa de Primavera, l'any passat la vaig fer i em va agradar molt. Aquest any m'ho miraré amb uns altres ulls perquè ara conec millor les Gavarres.
Hi vaig amb la idea de poder fer-la pedalant demà...

Sortim puntuals del Passeig Vilaret direcció al Camí Musadé, uns corriols interessants per fer amb bici... Ens porta als aqüeductes de Can Vilallonga.




Passant per la resclosa d'el molí d'en Vilallonga.




I fins a les Dues Rieres on tenim el primer avituallament. Mengem fruita i seguim el camí fins un refugi de caçadors on enfilem a l'esquerre.
Per aquest camí hi vaig passar el primer dia que buscava la font del ganso, però venia del revés.
És la primera pujada amb desnivell, ens han dit que només n'hi han dues, la resta es fa bé...
Arribem a la Plaça del Suro.




A partir d'aquí, ja no conec el terreny...
Portem un bon ritme, no sé si les converses que tenim influeix, però ens accelerem jejeje i quan ens donem conte som al segon avituallament.


Agafem un entrepà, coca-cola i fem una assentada per gaudir de l'esmorzar. Aquí tenim dues opcions, seguim el recorregut llarg.
Baixem i passem pel Clot dels Cirers i  fins al Daró.






Seguim el riu un tros i després enfilem cap amunt, segona pujada important!!
Sembla que ara no tenim gaire res a dir-nos, la pujada ens fa afluixar el ritme i la xerrera jejeje. Mentre pugem quedo fascinada amb una alzina surera enorme.




A la foto no impressiona tan...
Arribem a Ca l'Alzina.



Seguim els senyals i les fletxes fins al coll dels Tres Pins.



Ja estic situada, som a la carretera que porta a Sta Pellaia. Les fletxes ens fan desviar per un corriol que han netejat i ens porta a la Font del Ganso. Com ja sabeu, trobar aquesta font em va costar lo meu, fins i tot vaig punxar roda un dia, però el segon cop la vaig trobar jo soleta!! i ara entenc perquè estava tan net el corriol, ja el tenien preparat per la marxa.
Pugem pel camí que ja conec pedalant i tornem a sortir a la pista i fins al tercer avituallament.
Jo que tenia un desitg irrefrenable de coca-cola....i em toca beure aigua del càntir.
Travessem la carretera asfaltada i passem per un camí lateral, per Can Canameres.
Després tornem a la carretera asfaltada i girem a l'esquerre cap a la tomba del Soldat.



Ja quasi som a Cassà. Seguim avall i ens fan desviar per un corriol  que han netejat, també interessant per pedalar...



I ja som a Cassà, tan refiats que no ens perderiem i tot xerrant, ens passem de llarg un corriol entre cases... sort que ens avisen.
Arribem al passeig i ja no em ve de gust la coca-cola, demano una clara!

Hem fet els 20km amb 3h 44m.
Del Passeig al Dosmildotze a fer el vermut!


2 comentaris:

  1. Buscar la font del Ganso per les dues Rieres, ostres.
    Hem estat amb bici aquest diumenge. Terrible, allà al Darò ja no teniem aigua.

    Aqui tens el trac amb la font

    http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2889258

    Per cert que per l'altra banda més facila de trovar. Anant i tornant. No se si vas veure el cartell

    ResponElimina
  2. Quan vaig fer la marxa de primavera a peu ja sabia on era la font del ganso, l'havia trobat dies abans seguint el cartell que em dius... jejeje però i vaig anar-hi dues vegades per trobar-la.

    ResponElimina