dimecres, 16 de maig del 2012

Itininerari de l'aigua

14/05/12

Després d'estar dues hores a la piscina, decideixo anar a estirar les cames, estic neguitosa i necessito que em toqui l'aire...

Al matí quan he anat a pedalar, per tal de seguir els nois, no he pogut tirar cap foto! Tinc excusa per tornar-hi i memoritzar camins i corriols.
Marxo a peu, surto a les 17:10 direcció Gavarres.
Posats a memoritzar, passo pel Camí Musadé, encara trobo fletxes de la Marxa de Primavera, no hi ha pèrdua! Surto al camí que va a Can Torrent, el travesso i agafo un corriol que hi he passat al matí amb la bici.

I ara que el visualitzo bé em reconforta saber que hi he passat pedalant!

Mentre camino vaig idealitzant una ruta, i decideixo fer l'itinerari de l'aigua. És una ruta senyalitzada que ens mostra el conjunt de captació d'aigua de l'antic sistema de regadiu de Can Vilallonga.
Arribo a la carretera asfaltada i agafo el camí que va a Can Vilallonga.




D'aquí passo per la resclosa d'el Molí d'en Vilallonga.



I fins a les Dues Rieres on comença la ruta.
El primer aqüeducte que trobo és el de Tres Ulls.


El de Dos Ulls.




Després hi ha una passera, l'aqüeducte Gran,



i el Dels Dos Arcs.



Segueixo les indicacions i vaig a sortir a la casa de Can Vilallonga, on acaba l'itinerari amb el safareig i la bassa.
Veig que no em queda gaire bateria al mòbil i encara no he fotografiat el que necessitava, agilitzo el pas, fins i tot faig algun tram corrent.
Quan sóc a la carretera asfaltada tinc dubtes i no recordo bé per on he passat... Sembla que trio el camí bo i arribo al Molí de la Capçana.



D'aquí vaig cap al Trust, travesso la Verneda, passo per la Torremansa, carril bici i cap a casa.
No sé què em fa més mal, estic molt cansada...però ha valgut la pena!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada