dimarts, 1 de maig del 2012

Castell de St Miquel!

29/04/2012

 
Avui és la cursa del Senglar Raid a Cruïlles, al final no hi vaig, ja tindré temps de fer curses, encara em falta seguretat i confiança per passar per segons quins llocs jejeje

Tinc pla B, ahir em van enviar un whassap per si volia anar a pedalar, quina pregunta.. clar que sí!!  I a sobres em deixen triar la ruta..
Doncs apa, anirem al Castell de St Miquel, que ja hi volia anar dilluns però com que era St Jordi no era bon dia per travessar la Rambla...

Surto a les 9:30 i el passo a buscar, ja té la bici preparada però té la roda desinflada. Mentre anem a la gasolinera per posar vent a la roda, li explico la ruta que farem.
Li sembla perfecte, i em diu que no ha passat mai de Llambilles,  no m'ho puc creure!!!
Es veu que sempre pedala per la mateixa zona...tot el contrari que jo!
Penso que s'ha de innovar sempre i conèixer llocs nous. I a sobres em diu.. tu investiga i quan no et perdis m'ho ensenyes.... Ni que jo fos un GPS, que ja m'aniria bé...!
Per ara, només provo, investigo i gaudeixo tan com puc, sinó on està l'emoció, la motivació i la il·lusió d'un nou ojectiu?
Suposo que són maneres de pensar, i jo sempre busco reptes difícils, com la vida real!! Així vaig...

Som al carril bici, la roda segueix perdent vent, sort que tenim gasolineres de camí i parem a Quart. Sembla que ara sí que s'ha inflat bé  i seguim fins a Girona, cap a St Daniel i amunt.

M'han parlat d'un camí que puja a St Miquel, es diu la pujada de la mort. Avui no és un bon dia per investigar ell vol anar sobre segur, però jo em miro quin és el camí que m'hi podria porta...

Diu que fa dies que no va amb bici, però com tira, em costa seguir-lo!


Arribem a dalt i flipa!!


Girona!



Els Pirineus!



El mar...
Realment amb un dia de bona visibilitat és impressionant, val la pena pujar!
Mengem alguna cosa i cap a baix que gaire estona parats amb el vent que fa no pot ser bo.
Una baixada genial, em deixo anar.. i en un no res som a baix! Ens desviem i anem fins a la Font del Ferro.



Reculem i cap a Girona per enganxar el carril bici.
La tornada és més dura, bufa molt de vent i costa pedalar...

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 45.00 km in 3h:37m:37s using Endomondo.


 










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada