dilluns, 30 d’abril del 2012

Tants anys, tants quilòmetres!

25/04/2012

Porto dos dies una mica moixa, no sé on tinc el cap ni cap a on ubicar-lo. És una sensació de voler i no poder, de tenir i no saber...
L'únic que sé, és que una pedalada em traurà aquestes cabòries per una estona...

Dit i fet, avui és el meu aniversari i ho celebro anant a pedalar!!

Objectiu 33!

Surto a les 19:40 de Cassà, mp3, plat gros i cap a Girona. Uauuu arribo amb 35 minuts, quanta adrenalina cremada...
La tornada és més lenta, sempre em passa igual... tot i així a les 21:00 sóc al polígon de Cassà. Comença a fer-se fosc i encara no he fet els quilòmetres necessaris, paro l'mp3, em poso el frontal i vaig cap al veïnat del remei.
Dins la calma de la nit tinc un ensurt, res important, un conill em surt d'un marge  i això que encara no he travessat el bosc...jejeje
La llum del frontal no és molt bona però veig un altre animaló travessant pel camí, podria ser un segon conill, no ho distingeixo bé. Bosc superat, ja veig el poble!
Arribo al cementiri i segueixo pel carril bici. Quan passo per la piscina, les granotes m'animen
ja em queda molt poc!! Faig esquerre direcció  als bombers  fins a casa i objectiu assolit!

Torno a la realitat: Miro el mòbil, tinc trucades, sms, whassaps...una part de mi s'alegra que pensin en mi, però per l'altre em sento buida, decepcionada, no tinc el que jo volia...
En fi, ara em toca descansar i demà serà un altre dia! 

No he fet cap foto però dono fe que he desconnectat dues hores de tot i de tothom!!

33km... i una gran satisfacció!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada