dimarts, 3 d’abril del 2012

Última sortida amb la BH!

18/04/2012

Fa dies que parlo amb en Jordi de BTT Llagostera, fan una sortida amb esmorzar als Metges, i la veritat és que tinc ganes d'anar-hi així aprenc un camí nou des de Llagostera, però em fa vergonya, no conec a ningú així que em busco acompanyant.
Quan s'acosta el dia i li recordo el planning em diu que no.... que prefereix pujar als Àngels!
També em fa gràcia anar-hi, fa molt de temps que ho tenim de cap, i també és conèixer un camí nou així que decidim pujar als Àngels.
Sortim a les 9, agafem carril bici fins a Llambilles, passem per davant de l'església i enfilem direcció Montnegre. Vaig seguint prou bé el ritme i sense parar, tot un rècord jejeje però fa calor, m'haig de treure el jersei i beure! Tot són pujades amb un pla, això és perfecte. Se m'ha fet curt i tot, ja som a la carretera de Montegre, un tros d'asfalt i després girem a l'esquerre, 6km i ja hi som!



Feia molts anys que no havia estat als Àngels, qui m'ho havia de dir que hi acabaria pujant amb BTT jejeje
I no érem els únics allà dalt, vam arribar just a temps del repartiment de copes... no ens en toca cap, quina llàstima és per la gent del GEIG!
De totes maneres jo em penjo una medalla, me la mereixo!! I la vull compartir amb la BH que m'ha acompanyat tantes vegades...





Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 18.17 km in 1h:35m:55s using Endomondo.

Penso que hem arribat prou ràpid!
Mengem fruita i una dosis de coca-cola i avall que fa baixada!

Fem el mateix camí fins a la carretera de Montnegre i després ens desviem cap a St Mateu. I veig altre cop aquell camí al costat de l'església... ell no es vol aventurar a passar-hi... per tant ho hauré de fer sola un altre dia.
Arribem al Coll del Bou, però aquest cop el faré de baixada!! ell baixa a pinyó i jo frenant una mica...(tampoc arribo gaire més tard que ell...). I de St Cristòfol cap a casa.

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 17.37 km in 1h:15m:29s using Endomondo.

En resum, 35.54 km amb 2h:50m


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada