dimecres, 4 d’abril del 2012

Nova etapa amb l'specialized!

La BH m'ha fet reviure les ganes de pedalar, ha despertat en mi algo que tenia oblidat en la infantesa.
He descobert molts camins que tenia a tocar de casa i ni els coneixia...veritablement val la pena pedalar per les Gavarres.
No tot ha sigut perfecte, n'he passat de tots colors!  caigudes,  dues punxades de roda (per sort, sempre aprop de Cassà) alguna que altre sortida de cadena i  molts moments d'incertesa de no saber on era...
Tot i així m'he quedat amb la part bona de tot plegat i per això ha arribat el moment de comprar-me'n una.
Vull donar les gràcies a en David, primer per haver-me deixat la bici i després per haver-me incitat a pedalar!! No ho oblidaré...

   
Fa molts dies que n'estic buscant una, de fet n'he trobat moltes de segona mà, però cap que fos de noia...que no van per muntanya les noies?
He publicat diferents enllaços al facebook perquè la gent em pogués aconsellar quina seria la millor opció per mi, ja que jo no hi entenc massa... Us agraeixo a tots, els consells que m'heu donat.. Entre tots heu aconseguit que ja tingui la meva BTT a casa.



Una Specialized mika fsr elite!!!
Un cop a casa tinc dos dies per practicar amb els pedals automàtics i no fer el ridícul a la sortida de diumenge...
O sigui que em poso una bamba, el peu esquerre per ser més exactes, m'enganxo  i a la que em vull descalar... de culs a terra! quin mal... fi de les pràctiques.
L'endemà faig el mateix procediment i em passa el mateix....no ho veig gens clar!
I penso... demà serà un altre dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada