dissabte, 7 d’abril del 2012

Ruta premeditada...

1/04/2012

Fa molts dies que em ronda pel cap una ruta que m'han comentat i crec que pot està molt bé. Aquesta vegada investigo abans i hi vaig a peu!
Parlo amb una amiga i li comento el que vull fer... m'acompanyarà a peu!
La idea és començar la caminada des de St Pere Galligants, pujar per St Daniel i arribar fins al Castell de St Miquel (394m).
Són 5km de bon fer, amb unes vistes de Girona molt maques.
És que, Girona m'enamora!



Hi ha un parador amb varies taules per menjar, així que apofitem per esmorzar que hem agafat gana!


La baixada és ràpida tot i que ens entretenim a collir alguns espàrrecs,  i després fem una segona parada a la Font de Ferro, que per cert, molt dolenta!  




Un cop vist, crec que és ciclable per mi, al menys fins on vull desviar-me... perquè la idea que porto de cap és pujar als Àngels.
A St Miquel ja hi aniré un altre dia. O sigui que queda pendent!



Marxo a les 9:00 de Cassà direcció Girona pel carril bici i en menys de 1h arribo a St Daniel.
No vull dir-ho abans d'hora... però vaig bé de temps!
Vaig molt bé, faig dues parades. Una abans de començar la primera pujada ja que, he entrat en calor, i la segona obligada, em salta la cadena, no caic de miracle!



Un cop aquí ja no sé què em trobaré...però hi arribaré!

Trobo un camí molt ciclable, només amb una pujada de dificultat, això està fet cada vegada tinc les antenes més aprop.
Quan s'acaba el camí vaig a parar a la carretera asfaltada (GIV-6703).
Passo per la casa de les Figues.



Encara em queden 7km fins a dalt!!
No m'agrada l'asfalt, veig molts corriols, seran dreceres ciclables? millor no m'aventuro.
Arribo a dalt, porto 2h 23m. Encara arribaré d'hora a dinar!



Fins aquí molt bé, tampoc m'ha costat tan arribar, i això que semblava lluny jejeje
Paro una estona a dalt, recupero energies i baixo cap a St Mateu amb la intenció d'aventurar-me a fer el camí que tinc pendent!



Una foto, creuo els dits i cap avall.
No tinc gaire bona orientació, però penso que aquest camí em portarà a Llambilles, ara veurem!
Baixo molt i molt desviada cap a l'esquerre...em dóna la sensació que no hi aniré pas jejeje
Miraculosament veig una ciclista! ella pujant i jo encara baixant.. i la  faig parar amb la mala sort que no em desenganxo bé i caic a terra!
Li pregunto si vaig bé per arribar a Llambilles, es posa a riure, i em diu que no deixi el camí, que passaré per can Merla i després més endavant veuré cartells direcció Sta Pellaia, tot això després d'una bona pujada....o sigui que tot el que he baixat per res!
I quina pujada...i a sobres em salta la cadena, aquest cop de ple a terra! M'he fet més mal però haig de continuar pedalant.
Ja sóc a dalt. Miro cartell, trec una cala, trec la càmera, i caic! ja no ve d'aquí...



Vinc de can Merla, no diu res de Sta Pellaia, doncs vaig a Cal Frare!
Error, el camí acaba allà, torno a recular! Veig més cartells i no em diuen res de Sta Pellaia.... només em queda un camí, som-hi!
Ho he aconseguit , sóc al Coll de Bou!
Porto 3h 49m.... ara sí que es fa tard. Perquè serà??

He arribat amb varis morats, una esgarrapada i amb el colze pelat!


Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 47.08 km in 4h:18m:45s using Endomondo.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada