divendres, 13 d’abril del 2012

Diumenge esportiu!

9/05/2012

Avui faré una sortida més llarga de quilometratge per agafar fondo. He quedat amb la Mònica a Llagostera i anirem fins a St Feliu de Guíxols.

Ho tinc tot preparat, vaig per treure la bici i veig que tinc la roda reventada!


No m'estranya gens...a saber on vaig punxar divendres. Quina ràbia, això vol dir que haig d'aprendre a arreglar la roda urgentment!
Ara no m'hi posaré pas, per sort encara tinc la BH a casa, sortiré amb ella.

Estarà gelosa la BH i va maleir a la Specialized??

En fi, surto més tard i tela com noto la diferència... sembla que no frena tant jejeje tot i així amb 25 minuts sóc a Llagostera. Arribo la primera!
Poc després ve ella i seguim el carril bici, la platja ens espera!



Parem a Castell d'Aro per fer la foto, encara conserven un vagó del tren, res a veure amb els d'ara!
No fem cap més parada fins que arribem a St Feliu i... de peus a l'aigua!



Està mol freda però s'agraeix. Mentre s'assequen els peus, mengem els bunyols de ma mare i un plàtan.
Fa molt bon dia, fins i tot hi ha algú més atrevit que es banya.



Ja ens hi quedaríem, però hem de tornar i pedalant!
Volem variar el retorn...però anem a parar altre cop al carril bici. El seguim fins a la costa de l'ou. Quin trànsit que trobem... sembla la rambla de Barcelona!
I després em pregunten perquè no m'agrada el carril bici...aquest n'és un dels motius.

La Mònica coneix uns camins que passen entre eucaliptus, així que ens desviem. Com ho sap, això ja m'agrada més jejeje
Fem una parada al mas Roig i visitem els burros.



Llavors ja tornem a empalmar amb el carril bici i a Llagostera ens separem. Jo continuo fins a Cassà.
Poso plat gros i a tot gas!!
Avui no porto fang, vaig directe al pis, uns estiraments i a la dutxa!!


56,04 km

Però aquí no s'acaba tot, qui diu que estic cansada!!!
Decidim anar a caminar a la tarda.

Abans de res, haig d'arreglar la BTT que demà torno a pedalar, i vull anar amb la meva.
Canviar una càmera no ha de ser tan difícil. Li demano consell al senyor Google i trobo un vídeo:


Trec la roda i amb l'ajuda de les palanques estiro la càmera. Passo la mà per dintre el neumàtic fins que trobo la punxa.
Inflo una mica la càmera nova i quan la vull posar, em dono conte que la vàlvula és massa grossa. I ara què??
Faig una trucada, la solució per sortir del pas és trobar pegats!

És diumenge i festiu, on vaig??
No hi ha res impossible, no només trobo pegats sinó que també trobo un mecànic d'urgència
O sigui que em donen una classe a domicili.


 
Primer de tot infla la càmera per veure on és el forat, un cop localitzat ho marca amb rotualdor, hi posa la cola i ho deixa assecar. Després ja posa el pegat.
Comprova que no s'escapi el vent i la col·loca dins el neumàtic. Infla la roda i apunt!
Salvada, demà ja puc anar a pedalar!

Em fan una perduda, em venen a buscar!
Acabem d'aprofitar la tarda i anem al Castell de Montsoriu. És una caminada curta, entre pujar i baixar són uns 5km.
Mentre pugem les neurones em treballen i tinc una idea! veig que és perfectament ciclable i a sobres trobo una ruta BTT:

                                               Castell de Montsoriu


Ruta investigada. Posa que té grau de didicultat difícil (25km), no hi entenc massa amb aquests mapes però s'ha de provar!

Algú m'acompanyarà??

Arribem a dalt, estan reformant el Castell i apart no i podem entrar.
Fem una volta, hi ha una vista preciosa, fins i tot es veu el mar. També hi ha una ruta a peu que ve des de Breda.



Baixem altre cop pel camí (tot i que hi ha corriols...).
Encara tenim temps i aprofitem per parar-nos al mercat medieval d'Hostalric.
La veritat és que hi havia passat moltes vegades amb cotxe i mai havia visitat el poble, és realment bonic.
Ens fan deixar el cotxe molt lluny toca caminar més! Comencem a mirar parades i veiem cervesa de casa, ens la mereixem!


I seguim mirant, i que bona que està la cervesa!
Veiem gent a la torre i decidim pujar-hi.



Continuem la volta , sentim olor de pà i ens fa aturar a una paradeta. Couen pa farcit de pernil dolç i formatge super temptador...en comprem un cada una que  tenim gana!

I cap a casa, que ja és hora, el sofà em troba a faltar jejeje



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada