dimarts, 10 d’abril del 2012

Camins i corriols!!

6/04/12

Avui no tinc massa clar on anar... el temps sembla que no pinta gaire bé, però una volta s'ha de fer!
Vull fer entreno de corriols...que potser m'animo a fer la 7a marxa popular de BTT de Vilablareix.



Hi ha dos recorreguts, tot i que tinc un bon tiratge de km, no sé on em poso... Si de cas faria el de 25 km. Però tot això està per veure...


M'aixeco més tard, al llit s'hi està molt bé, dec sentir el temps!
Són les 10:06 i surto amb el xip de fer camins i corriols que la specialized encara no en coneix cap!Tampoc en sé gaires, així que sobre la marxa aniré improvisant.
El primer que em trobo, és molt suau, una branca em fa baixar de la bici, no vull deixar-hi el cap.



Continuo i surto al camí que va a Can Torrent i cap al Passeig del Quixot.




Aquest tros me'l conec força bé, pujo sense cap mena de dificultat i, sort que no és temps de bolets, que sinó segur que faria alguna parada  i aprofitaria per caçar-ne!!

Ara toca corriol, és molt estret però assequible, al final ja baixaré de la bici que no vull prendre mal.



Em toca carregar la bici a sobre fins on crec que puc tornar a pedalar sense cap problema.
I  ja després trobo indicacions.
La solució més fàcil és tirar cap a can Vilallonga i després agafar el camí que va a les dues rieres, però què coi avui no toca!
Giro a l'esquerre, un camí amb pujada i pedrots....Pedalo amb força, estic super enganxada, vull parar i no puc.. grrrr per sort no caic però de seguida que trobo un replà paro i respiro profundament

Això ho he passat però sé que em queda una pujada que mai he aconseguit fer-la.
Ja i sóc...preparo pinyons, plat i amunt!



No sé si faig bé, jo ataco la pujada per l'esquerre. És massa empinada, només aconsegueixo fer uns quatre metres, la resta la faig a peu, algun dia ho aconseguiré??

A dalt trobo un encreuament de camins, els conec hi vaig passar un altre dia, segueixo un que sé que em portarà a la carretera que va a les dues rieres.
I ara descans, tot baixada

Allà vull pujar per un caminet que em porta a la carretera que va a Sta Pellaia, però tinc un petit problema. No estic ben enganxada, ho vull arreglar, no puc i caic a sobre una romeguera.... Em faig enrere i pujo pel camí amb la intenció d'anar al Coll de Llumeneres i provar de baixar pel corriol que tinc clitxat i pendent de fer.
Altre cop canvi de plans, veig un caminet...el que crec que comunica amb el corriol, i cap allà!
No fa pinta a corriol però tampoc hi passaria amb cotxe...
Ostres pujo bé per tant seguiexo. Trobo una mica de tot: basses, fang, pedres, pujades pronunciades, haig de baixar  en algun moment de la bici, les cames no tiren.
I efectivament vaig a sortir al Coll de Llumeneres, i quina retallada! però el corriol no és... el tinc al costat jejeje en fi potser en algun punt s'ajunten i no ho he vist, ara no ho averiguaré pas.

Agafo direcció a Sta Pellaia, si trobo el caminet baixaré per on m'he fet enrere...
No sé perquè planifico res perquè veig un cartell enganxat a un arbre paro i llegeixo:



Mira que hi he passat vegades i no l'havia vist mai....
No m'ho penso gaire, cap allà! no venia a fer camins...
Ara ja i sóc pel tros, no hi ha marxa enrere haig de trobar la font! 
Per variar, dos camins a tria i sense indicació. Faig dreta, baixo i camí sense sortida. Torno a pujar i passo per l'altre. Tres camins més, torno a fer dreta, també sense sortida.
Això no és com el lavabo que sempre és al fons a mà dreta!!

Reculo altre cop i em trobo un camí que porta a unes cases.. tampoc veig la font! no és que tingui set però la vull veure!!!
Ho deixo còrrer....torno a pujar però veig que no estic passant pel mateix camí, on m'he posat ara....

Sento un cotxe, baixa un 4x4 d'un camí. Li pregunto per la font. Com puc li explico d'on vinc...em diu que hi he passat pel costat i segur que no l'he vist. Es veu que queda una mica amagada, amb la bici no hi arribaré.
Ara ja no tornaré pas a recular, ho deixo pendent!

Miro el mòbil i aquí s'em para l'endomondo: 

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 14.92 km in 2h:02m:40s using Endomondo.

Poso play altre cop, i continuo per la dreta sembla que ara toca baixada.
Trobo unes motos pujant i decideixo seguir les seves roderes aveure on em porten... i bé em trobo a un camí principal! Ja sé on sóc, i vaig cap a can Vilallonga.



Travesso la riera, surto a un camí principal, torno a passar riera, tinc un pla i després una altra pujada que encara no he pogut amb ella...
Mentalitzada, plat petit, pinyó gros i màquina. Bé, bé, bé i hòstia al canto... era massa bo per ser veritat!
Un altre dia serà, aquesta ja casi la tinc.
Surto al camí i vaig en direcció a la pineda fosca travessant la riera amb la bici en braços, que romàntic jejeje



I ja enganxo carril bici fins la pujada de cal Garrango, giro a la dreta cap als bombers i cap a casa els pares que porto molt de fang

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 12.70 km in 58m:25s using Endomondo.

Resum de l'entrenament: Algun morat més, unes esgarrapades i molts camins per descobrir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada