dilluns, 2 d’abril del 2012

Tinc Endomondo!

12/04/2012

Surto de casa amb la idea de fer una ruta prop de casa, però fent les mínimes parades... tot i que la càmera venia amb mi jejeje.
Per escalfar-me vaig pujar per un camí que em porta a la carretera de Sta Pellaia, la travesso i em dirigeixo cap a St Cristòfol. Un cop allà, mentalitzada del que em vindrà...pujo per segon cop pel Coll de Bou! I bé, suposo que ja he millorat no m'ha costat tant..
 


Un cop aquí, em miro els cartells i provo el que em porta a Cassà. Sense perdre'm però sense saber on vaig, tiro per un camí on arribo a una casa amb 3 camins a tria i sense cartell! sempre igual... que costa posar senyalització...Em paro i trio el que em sembla, segurament el bo, perquè vaig anar a sortir a la carretera de Sta Pellaia.
Travesso i  direcció Cal Xai. No sé com, ni per quin camí però vaig arribar al Coll de Llumernes. Allà veig un corriol que estic segura que va a parar a les Dues Rieres, començo a baixa i no ho veig gens clar jejeje i penso que potser és millor que hi passi un dia a peu i així veuré com està el panorama i si em veig capaç de baixar-hi. Reculo i vaig cap als Refugis i baixo per les Dues Rieres, i veig el corriol....mmmm s'ha d'investigar!
Passo per la resclosa del Molí d'en Vilallonga. I a Can Vilallonga travesso la Verneda.



M'agrada molt passar per aquí, el trosset de bosc és preciós! I després empalmo el camí que va a Cal Surer i giro a la dreta cap amunt, per fer uns corriols abans d'arribar a casa.
Quatre estiraments, una dutxa i com nova!!

La meva ruta del GPS amb Endomondo:

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 22.63 km in 2h:04m:39s using Endomondo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada