dijous, 5 d’abril del 2012

Cap al castell de St Iscle!

25/03/2012

Aquest diumenge sí que m'apunto a la sortida que fan BTT Llagostera.
Tot i així m'acompanya una amiga...
Surto amb temps de Cassà preocupada pel tema pedals... D'entrada no m'enganxo però sense donar-me'n conte veig que pedalo enganxada i perdo la por!
Ja de camí, vaig provant de posar i treure... Arribo intacte a Llagostera, no faig cap arribada triomfal!
Quan arribem al pavelló fem les presentacions i esperem que acabi d'arribar tothom. Algú va tard...la majoria anem tirant, ja ens atraparan!



Porten un bon ritme, per ara seguim bé...
Aquests últims dies ha plogut i trobarem fang jejeje
I aquí en tenim una prova... una gran bassa... no ho veig clar i em trec una cala no fos cas que hi caigui i passo pel costat... mala elecció jejeje perquè pujo pel corriol lateral i se m'enganxa el peu i primera caiguda tonta!


Per sort no caic a la bassa ni tampoc em faig mal.
Continuem i una segona caiguda... el marge és alt, cap problema!
I ja arribem al Castell de St Iscle, menjo unes mandarines i quan arriben els que falten, fem una foto de grup!



Som una bona colla.



Un cop vist, ja tornem cap a Llagostera. La majoria directe a can Cassoles.
A mi encara em queda arribar a Cassà...
Pedalo pel carril bici, miro el rellotge i veig que no és molt tard així que em desvio una mica i faig una visita ràpida a una amiga! total ja no em ve d'algun km més jejeje

I fi de la sortida!

52 km + un morat + tiretes al cul = BON ESTRENO

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 36.12 km in 3h:14m:45s using Endomondo.

P.D: Si em voleu...ens tornarem a veure!! Gràcies per la sortida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada