dimarts, 4 de desembre del 2012

Tinc fred!

Últimament surto menys, he afluixat el ritme, em baso a sortir un dia a la setmana, combinant carretera o muntanya.

La fred em frena; per exemple, a la última nocturna que vam fer, vaig voler evitar mullar-me els peus, ja que quan se'm refreden ho passo fatal, doncs una riera inesperada em va fer posar el peu a l'aigua. De moment vaig anar tirant bé, arribant animada a Llagostera amb la idea d'aprendre a baixar escales. Vam pujar fins a l'església i després de pensar-m'ho una mica em vaig llançar escales avall. Pim pam, em planto al replà amb una pujada d'adrenalina, el cor em va a mil! miro enrere, he baixat sense caure, estic eufòrica però encara no sóc a baix, em torno a enganxar i avall, prova superada!
Després em vaig refredar i tornant pel carril bici vaig agafar molta fred.

El diumenge passat, vam sortir amb la de carretera cap a St Hilari amb la idea de dinar cuina de mercat.
Era la segona vegada que feia aquesta ruta i em vaig notar millor.

Sortim tard = arribem tard però just per agafar un pollastre al mercat i menjar-lo allà. El dinar se'm posa bé tot i que al parar he agafat fred i durant tota la baixada ho passo malament. No em noto els dits de les mans, em costa frenar i els peus també es van refredant... Parem a Osor, prenc un cacaolat ben calent per refer-me i continuem fins a casa, també just per no fer-se fosc.
Sortida cronometrada!

El següent diumenge, sortim per muntanya, amb un bon dia per endavant, no passaré fred!

Tenim la ruta descarregada d'internet..

...No sempre és bona idea seguir un track del wikiloc, el pas del temps o el temps meterològic  pot deteriorar la ruta...
Això és el que ens ha passat, el track és prou recent però  les bardisses també!!

Sortim de Cassà per asfalt fins al mas Cubell on enganxem la ruta.
Ens porta a la nova carretera asfaltada que va al Puig d'Arques, que curiosament està ben senyalitzada.

Senyalització didàctica: És permès circular en paral·lel, cal deixar un 1,5m per avançar i posar intermitent.

Fem un tros d'asfalt i ens desviem a l'esquerre. Seguim el track fins on podem perquè és impossible accedir per on marca, hauríem de baixar a un  fondal ple d'esvarzers... Intentem buscar una alternativa, baixem més però tampoc ho veiem clar i decidim recular fins a l'asfalt.

A dalt provem un altre camí i baixem, sembla que ens acostem al track però tampoc hi podem accedir, retrocedim un tros i seguim baixant.
I aquí tenim el bosc de bambú!
Quines ganes de complicar-nos la vida, era tan senzill com agafar un sol camí sense desviar-nos i tot avall!

Bosc de bambú
 El recorregut continua cap a la cova d'en Daina.

La tornada la fem sense seguir la ruta perquè hem perdut molt de temps intentant trobar el camí que marcava el track.

I la setmana que ve: cap a la V MARXA X PARELLES!!

P:D: Posaré a prova uns mitjons que m'he comprat per no passar tanta fred, que ja m'he enterat que ens mullarem de peus...
No vull que la fred sigui un impediment per sortir, només em cal trobar una bona equipació!

1. Si vas invertint poc a poc en bon material rodaras en millors condicions, tot i que quan el fred apreta... potser una mica de llar de foc aniria millor

Una abraçada i no paris!