diumenge, 29 d’abril del 2012

A pedalar, que és un dia ideal!!

23/04/2012

St Jordi, un bon dia per anar a pedalar!!
Surto amb dos objectius:
1- Fer el mínim de parades possibles. (Només per tirar fotos, beure o mirar cartells).
2- No caure!

Surto a les 9:19 i enfilo amunt per escalfar ràpid cap a la carretera de Sta Pellaia. La travesso i vaig cap a St Cristòfol.



D'aquí cap al Coll del Bou!!
Pujo a poc a poc, amb prou comoditat. La primera pujada maca la  supero, la recordava pitjor... Trobo un planer per refer-me i temps just per mentalitzar-me  per l'últim tros.
Començo a està cansada però no vull parar, em deixo anar d'un peu per si de cas necessito posar el peu a terra, i el poso, però un cop sóc a dalt!!!
Aconsegueixo per primer cop fer-ho d'una tirada!!!



Arribo en bones condicions, però necessito respirar tocant de peus a terra!

Miro cartells, vull anar a St Mateu, però no seguiré el camí de l'esquerre, em porta mals records...
O sigui que faré dreta i després ja trobaré un altre camí a l'esquerre, passaré pel Puig de les Bruixes i arribaré a St Mateu.

Des de St Mateu, faig un tros d'asfalt fins que em desvio a un camí a mà esquerre que segur que va directe a Llambilles, i vaig passar un dia però del revés....
Com gaudeixo baixant, quasi ni toco els frens!
I arribo a Llambilles però no per on vaig pujar exactament, en algun lloc m'hauré desviat jejeje
No estic cansada, i decideixo tornar a Cassà passant pel corriol que va a la font de St Cristòfol.



De què m'ha anat.... ja em veia al riu!!
Una pujada més i amb poca estona arribo a casa.

Crec que he complert força els objectius, ja puc pensar en un pròxim repte!




Com m'ha costat escriure aquesta setmana...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada