dissabte, 14 d’abril del 2012

Sí , sí... Argimon!

9/04/12

 Quina nit  de nervis he passat!! He somiat dues vegades que pujava a Argimon, sort que sempre hi arribava... Per tant, avui no crec que tingui cap problema, ja em sé el camí

Surto a les 9 del pis, carrego la BTT al cotxe i cap a Vallcanera.



El dia està una mica ennuvolat, no sé si aguantarà...
No hi ha marxa enrere, Argimon m'espera!



Sembla lluny...però xino xano i arribarem.
Fins a l'Esparra tot bé, a partir d'aquí ja m'avisen que comença a pujar. De fet m'han espantat tant que em sembla més fàcil i tot.
Pujo molt bé, fins i tot aprenc a descansar als replans i casi arribo d'una atacada, llàstima que a una corba perdo l'equilibri, no em puc desenganxa i caic a terra. Res important no em rendeixo, em torno a enganxar i fins a dalt. (471m)
I quina recompensa!!



Sembla impossible però cert, hem pujat per aquests camins... Tampoc ha sigut tan dur, quan ets a dalt s'oblida tot! Val la pena.
Hem tardat 1h 20minuts.



En cada sortida sempre busco un més enllà. En aquest cas seria la ruta de les 10 ermites. He fet una mica d'investigació, són 70.71km de recorregut, tot per pista forestal totalment ciclable.

                                                     

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1830992

No crec que estigui preparada, però tampoc ho veig impossible!
També ho podria fer per etapes. De moment ja conec Argimon.


Hem deixat les bicis a baix, no ens entretenim gaire no fos cas que haguem de tornar a peu. Tenim sort, encara hi són!

Quan baixem m'adono del desnivell, mentre pujava no n'era conscient!
Provem de passar per un parell de trialeres, no em noto gaire segura i sovint baixo de la bici.
Quan s'acaba la pista forestal anem a prendre una cervesa a l'Esparra  
No ens podem parar gaire estona que sinó després no avançarem, encara ens falta un tros fins a Vallcanera.

Ja som a Riudarenes, i que veig.... un euro gegant!!!




Quin puntassu!!
Ara si, 4km més i a dinar.

Endomondo Andando en bicicleta Workout: was out andando en bicicleta 27.84 km in 3h:14m:37s using Endomondo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada