dilluns, 23 d’abril del 2012

Corriols i fang, un trenca-cames!

22/04/2012

Un altre dia amb temps insegur... no sé què posar-me de roba, ni que sortís de festa

Són les 9:40, sortim del pavelló de Vilablareix amb la idea de seguir el trak de la marxa BTT curta de l'any passat.
Com us havia explicat, tinc ganes de fer-la aquest any però abans vull tenir una lleugera idea del que em puc trobar...
D'entrada pinta molt bé, un bon inici!


Si tot fos així....
Arribem de seguida a l'ermita de St Roc, la deixem a la dreta, el GPS ens diu esquerre perquè per l'ermita i passarem de tornada.
I comencen els corriols, i el fang...


Resseguim una riera i la travessem varies vegades. Pugem, baixem, pugem, baixem, sembla una muntanya russa jejeje

Porto tan de fang a les bambes que ni tan sols s'enganxa la cala, i apart, també em fa por que s'enganxi perquè després no puc treure el peu del pedal!
En fi, sort que tinc pedals mixtes i vaig fent...
Baixo per uns corriols que ni jo mateixa m'ho crec  llàstima que després no puc pujar per segons quin i haig de baixar de la bici... I clar, més fang a la bamba, total ja no ve d'aquí...encara que el tregui és inútil!!

Això fa endarrerir la sortida, però tampoc hi ha cap pressa, vull fer-la i arribar intacte!



Tot el recorregut és per l'estil, hi ha trams molt xulos i em deixo anar més i d'altres que les cames no em deixen continuar. No és que  tingui cap "pàjara" però en Jordi em dona una pastilla de Isostar per refer-me, em deu veure apurada jejeje
Aniré al Decathlon a comprar-ne, m'anirà bé per quan surti sola i de pas també unes ulleres clares que de poc em quedo bòrnia jejeje



El dissabte em preguntaven si mai havia estat a l 'ermita de St Roc, i ja veus, aquí estic! Ara ja podré dir que sí.
Un cop aquí ja queden pocs quilòmetres per acabar la ruta, algun corriol més i.... sento olor de pa. Quin nas que tinc, estem a la Bellsolà,  a Aiguaviva.



I cap al pavelló de Vilablareix on tenim els cotxes.

Ha estat bé tot i que això em fa replantejar i assumir que no estic preparada per fer la marxa BTT d'aquest any. 
Hem fet tot el recorregut
No he caigut, però he tardat massa, no pot ser que hagi de baixar tantes vegades de la bici, em falta tècnica pels corriols i a sobres arribaria tard i em quedaria sense botifarra i massatge jejeje
Si l'any que ve estic preparada ja la faré.

Avui l'endomondo m'ha deixat tirada, però tinc el trak en primícia!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada