diumenge, 1 d’abril del 2012

Primeres sortides!

Ara ja enganxada a la BTT, i sola davant el perill no podia deixar de pedalar, el cos m'ho demanava...
Així que van començar les meves sortides.
Per començar, vaig pensar que si de petita pujava com si res a St Cristòfol, doncs aquest, podria ser un bon inici!
Vaig pujar suant la cansalada, però vaig arribar. Un cop a dalt em vaig asseure, no veia gens clar tornar passar per allà mateix, no tenia ganes de fer més pujades jejeje així que sense saber el camí, vaig optar per anar direcció Llambilles i allà ja agafaria el carril bici fins a Cassà.


 I molt bé, ja estava preparada per un nou repte!

Veient el que em van costar les pujades, necessitava tenir "fondo"... així que vaig agafar carril bici fins a Llagostera on havia quedat amb una amiga i cap a St Feliu.



Va ser una bona sortida, 50km i unes tiretes al cul increïbles!!
I també vaig arribar a la conclusió que el carril bici és avorrit... o sigui que ja podia tornar a les Gavarres, que tenia molt per veure!

Dit i fet, al principi feia sortides curtes investigant camins, alguns em sonaven, altres eren totalment nous però fent més volta o menys acabava trobant un camí principal.
Després de tantejar el terreny varies vegades el meu objectiu era pujar als Metges. No volia anar-hi sola, però en vistes de l'èxit... vaig pujar-hi!
Fins als Refugis prou bé, però per arribar als prats... quin patir!!! anava pedalant i pensava: primer i últim cop que pujo!





I un cop a dalt tot oblidat! valia la pena pujar.
La tornada també va ser curiosa... un cop vaig ser al desviament de can Vilallonga petit, vaig girar per un camí que queda a mà dreta que m'havia de porta a can Vilallonga, però no vaig veure el corriol on havia de desviar-me i vaig anar pujant amunt, no em sonava de res, fins que vaig arribar a unes cases, salvada! Havia tornat a pujar als refugis jejeje Ja després cap a Cassà directe sense provar cap més camí.

El següent objectiu, era anar a Sta Pellaia.
Després de pujar varies vegades a St Cristòfol i de veure cada cop el cartell, hi havia d'anar. I vés per on, vaig saber el què era pujar pel Coll del Bou.. bufff quina suada! I fins a Sta Pellaia ja era tot un passeig.



Després vaig recular i direcció a St Mateu de Montnegre passant pel Puig de les Bruixes (418m).



I un cop a St Mateu, em vaig està mirant un camí que sortia just de l'església però no estava indicat... Em vaig mirar el rellotge, era tard i a casa m'esperaven per dinar per tant, vaig anular la inspecció per un altre dia i vaig baixar per la carretera asfaltada fins a Erols i després ja vaig enganxar carril bici fins a Cassà. 42km.

Un altre dia,  un amic em va portar a fer una bona ruta...
Jo feia dies que quan voltava sola seguia cartells que en teoria em portaven al Coll de LLumeneres, però no hi arribava mai, em perdia i no sabia on! I aquí el tenim:



Ell m'hi va portar,  passant per camins totalment desconeguts per mi i arribant fins als Metges.. Una sortida interessant que em va obrir opcions per un altre dia. 35km.

I tan obertes com pujar al Puig d'Arques!!
Vaig passar pel camí nou que havia aprés fins que em vaig desviar direcció als prats per agafar el camí en direcció Puig d'Arques, (una volta impressionant, després m'en vaig donar conte!). Ja en zona nova, seguint totes les indicaions fins a can Sitges, molt bé. I amunt, quines vistes...


I em trobo una fletxa i un corriol, i dic ja i sóc. Intento pujar però acabo baixant de la bici. Arribo a dalt veig l'observatori una mica lluny, però ni cas. Estic al Puig Gavarres. (537m)



I avall que tenia gana i tocava baixada....
Arribava a casa ben contenta, ensenyant les fotos a la meva mare i em diu: Tu no has anat al Puig d'Arques!!! I jo...com? Doncs sí, tenia tota la raó, si hi hagués anat hauria vist el mirador. Per tant següent objectiu tornar-hi jejeje 37km.

I el següent dia cap allà!! Aquest cop vaig pujar directe pels refugis sense fer la gran volta.... tot i que em vaig perdre una estona (per no perdre el costum jejeje). Vaig passar pel Coll del Matxo Mort, can Sitges i fins al Puig d'Arques! (527m)


Aquell dia no tenia pressa, i vaig anar fins a Romanyà seguint el GR, passant per font Josepa i ja de passada visitant la Cova d'en Daina.


I després carretera asfaltada fins a Llagostera (falta averiguar camí...) i carril bici fins a Cassà. 42km i algunes hores pedalant!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada