dimarts, 19 de juny del 2012

Fidel als dilluns!

18/06/12

Som dilluns i toca sortida. Sóc la pionera  i no els puc fallar, això si, avui demano clemència, estic tocada d'ahir, vaig pujar al Canigó, i no sé si estic per gaire trote...

Avui som tres, en Toni, en Jordi que avui té festa també s'ha apuntat, en David al final no ha pogut venir i jo. El dia que hi siguem tots, n'hem de fer una de grossa!

Ens reunim al Passeig i decidim on anar. La idea inicial és fer una sortida tranquil·la, en Jordi proposa pujar al Puig Gros, en Toni sorprès, visualitza la pujada fins a l'Era de la Llaca... Jo,  no sé ni de què parlen, però per la cara d'en Toni, dedueixo que fàcil no deu ser la pujada... Accepto a cegues així coneixeré un camí més i si veig que no puc, baixaré de la bici.

Fem un escalfament per camins i corriols, la veritat és que les cames no responen com voldria, fins arribar a la Casa Nova de Can Bóta. Aquí comença la pujada que em comentaven, és exigent però amb algun replà. Això ja m'agrada més.. potser no serà tan dur.
En Toni m'explica una història que fa que em motivi més la pujada i penso: "si ell no pot jo sí!"
Encara no sóc a dalt però no puc, faig uns metres a peu, veig que també és prou cansat i decideixo tornar a pujar a la bici. Estic a mitja pujada i em costa arrancar, al final amb l'ajuda d'una pedra ho aconsegueixo, m'enganxo el peu dret, l'esquerre sobre la pedra, pujo al seient i surto pedalant cap amunt.
L´'ultim tram també és dur, però més curtet, em dosifico i arribo a l'Era de la Llaca..



Estem una estona observant el paisatge mentre decidim per on continuar la ruta. Baixem al Rocatal, anem a la Cabra Penjada, passem per un corriol que en Jordi coneix i cap a Cassà.

Per voler fer poca cosa, han sortit 28 km! Ui demà...

Els tres hem tret profit de la sortida. En Toni, no coneixia la Cabra Penjada i el corriol de després, en Jordi només havia fet la pujada de l'Era de la Llaca baixant, i jo, passant per trams coneguts i d'altres que no que m'ajuden a completar el meu mapa mental.
Gràcies, fins la setmana vinent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada