divendres, 1 de juny del 2012

Poblat Ibèric de Puig Castell

28/05/12

Seguint el pla d'entrenament, dilluns gas a fondo!
Tornem a sortir a la tarda, tot després de caure el ruixat. En aquesta ocasió, mentre prenem un cafè amb la Mònica, la convencem per venir a pedalar amb nosaltres, així, pot estrenar la seva nova bici com déu mana!
Desmuntem la bici, la carregem al meu cotxe i sortim des de Cassà.
D'entrada jo faig de guia. Pugem pel Bosc de Can Torrent, el passeig del Quixot, can Vilallonga i quan arribem a la Casanova, li passo el poder a en Jordi, ara ell ens guiarà.
Anem cap al mas Bassets amb la intenció de pujar al Poblat Ibèric. De moment el camí és de bon fer, ara comencen les pujades! 
No sé si en condicions normals pujaria fins a dalt pedalant, tot i així, avui no em puc queixar,  he aguantat un bon tros.
En una de les pujades, patino, perdo l'equilibri i caic de costat, acabo pujant a peu. Quan arribo al replà en Jordi em diu que baixi i torni a fer la pujada, però aquest cop amb un pinyó menys per tal de què no em rellisqui  la roda... Rondino una mica però ho torno a intentar,  forma part de l'entrenament, i ho aconsegueixo, encara que patino igual però sense perdre l'equilibri.
A l'última pujada, el terra és tan moll que patina molt, fins i tot ell ha de baixar de la bici!



Prova de pujar dues vegades però no pot, nosaltres ni ho intentem i pugem a peu.



Ja som al Poblat Ibèric, no sé que m'esperava però només queden quatre pedres...
Es fa tard, així que, anem per baixar amb prudència, o això em diuen que fagi jejejeNo n'hi havia per tan...
Passem pel mas Bóta, la Cabra Penjada, el Pla de Panedes, els Escuts i Llagostera, on acompanyem a la Mònica fins a casa seu i nosaltres seguim pedalant fins a Cassà pel carril bici.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada