dilluns, 25 de juny del 2012

De les Gavarres a la Costa!

25/06/12
Aquesta setmana hem entrat a l'estiu  i realment les temperatures han pujat molt, per tant, avancem una hora la trobada dels dilluns.

Quedem a les vuit. Jo surto disposada, preparada i equipada per aventurar-me on sigui! De fet, porto una idea de cap...m'agradaria conèixer les Gavarres fent la  zona de la Bisbal. Ho parlem i això suposa temps i quilòmetres, potser un altre dia!
I Calonge? també és lluny, però la tornada es pot fer per carril bici...
Em fan triar, no saben què fan...jo avui necessito canya! Doncs cap a la costa tot travessant les Gavarres!

Per no allargar més del necessari la sortida, anem directe al Puig d'Arques, passant pel Mas Bassets, Mas Bóta i fins la pista que ve de Romanyà. Se'm fa eterna, i començo a penedir-me de voler arribar a Calonge... Quan sóc a dalt penso que el pitjor està fet, ara ve baixada i llavors pla...
Anem prou ve de temps i decidim continuar. Mentre baixem veiem una ruta BTT marcada, concretament la 9 33, un dia es pot fer! però avui anem al camí segur i seguim per la pista. I quines vistes!!



Som més aprop del mar que de Cassà, ara no hi ha marxa enrere, s'ha de seguir i sense entretenir-nos gaire  que en Toni treballa a la tarda.
Arribem a la urbanització Rio de Oro i en David es dóna conte de que ha punxat roda. Parem, infla la roda i seguim fins a baix.



Sembla que el líquid sellant de la càmera no ha tapat el forat i optem per canviar la càmera. Volem anar tan ràpid a canviar-la que quasi ens oblidem de comprovar si queden punxes al neumàtic. Sort, perquè no hagués arribat ni a Calonge.

Seguim, per la carretera asfaltada, travessant Calonge i totes les cales que hi han fins a Platja d'Aro, llàstima que no portem banyador, ens aniria bé una remullada!

...La ràbia d'uns records em donen força per seguir endavant i atrapar en Toni...

Després de travessar Platja d'Aro, en David em demana una pastilla de Isostar, sembla que li costa tirar...
Anem seguint i just abans d'enganxar el carril bici, passem per davant d'una gent que està menjant. Jo ni m'hi fixo però sento en David que diu que els hauria robat l'entrepà...

Té un principi de "pàjara", té molta gana, fins i tot, veiem un xai i li entren ganes de menjar-se'l. Sort que encara tinc provisions, porto un plàtan i coca-cola. Li dono i continuem.
Ens va seguint tot darrere nostre i quan arribem a Salenys compro una coca-cola, a tots ens convé.

Per no fer tot el carril, retallem pel Pla de Penedes. En David es torna a endarrerir, em demana una segona pastilla, està força apurat.
Poc després tornem a parar i acabem la coca-cola.
Quan arribem a la Bruguera, veiem que s'ha fet molt tard, en Toni continua sol que sinó no tindrà temps de res.
Jo em quedo amb en David, comença a està marejat  però té una idea. Té un amic que viu a uns 200 metres d'on som, no ens ho pensem gaire i ens desviem cap a la casa.
Estem de sort i ens donen un got de fanta ben fresqueta. Es recupera i continuem fns a Cassà.

En Toni ha arribat fa una estona però resulta que ha caigut en un corriol.
Estic contenta perquè pels quilòmetres que hem fet, em sento molt bé!
A pesar de tots els incidents que hem anat passant i la calor, hem gaudit molt, crec que fem un bon equip i quan tornem a quedar ens ens riurem de tot plegat!



P.D: Per majoria absoluta, la setmana vinent no anirem tan lluny!
         O.... podriem portar el banyador jejeje


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada