dijous, 7 de juny del 2012

Ruta dels Alemanys

5/06/12
Em queda un dia de festa i molta adrenalina per cremar. Al matí vaig a pedalar i a la tarda a tocar!

En Toni té pensada una sortida dura, la Ruta dels Alemanys, coneguda perquè es passa per cases on vivien alemanys...
És un bon repte, i una bona preparació per la marxa popular BTT Vall del Terri  que es va aplaçar i, fan el proper diumenge.
M'explica per sobre que farem uns 40km amb dues pujades importants. Accepto, si m'ho proposa, deu creure que podré fer-la!

Anem directe a Llambilles passant pel corriol de la Font de St Cristòfol, i després de les pomeres enfilem amunt. Comença la primera pujada important, d'entrada és progressiva i després té trams durs que em fan suar la cansalada.  Em poso una pastilla de isostar a la boca i vaig seguint fins que enganxem la GIV-664. Fem un tros d'asfalt de baixada fins arribar a Montnegre.



Primer tram dur superat, a Montnegre enfilem per Can Pujades i  cap a la Serra del Suro Robat. Llàstima, passem per una de les cases dels alemanys i jo, sense saber-ho, no li faig foto..
Després  baixem al pla de Banyeres i fem una parada a la Font de ca l'Alzina.




Travessem el Daró, ve la segona pujada important, menjo una segona pastilla de isostar, vull assegurar-me que puc arribar a St Cebrià de Lledó en condicions.
En Toni em va animant  



Ostres, la última pujada fins a dalt la recordo...hi vaig intentar pujar aquest hivern, quan encara quedaven restes de neu i no en vaig ser capaç.
 Avui ho aconsegueixo però quan arribo als metges  les cames ho noten, de fet, noten aquesta sumada a les altres!!
Sort que a partir d'aquí ja estic situada i, tot i que encara em queda alguna pujada, les conec i sé el que em queda per arribar a casa.

Em queden ganes d'improvitzar i provem de baixar pel corriol que van netejar per fer la marxa de primavera. El primer tros som prudents i baixem de la bici, però la resta genial. El corriol segueix fins a la font de can Castelló, està ple de bardisses i romangueres,  però m'és igual, corro el risc, i en surto ben esgarrinxada jejeje



Tipa de passar-hi i sense veure la font...sóc un cas!!




Molt bona ruta, us la recomano!!
P.D: Porteu crema solar...

Encara em queda una mica  d'adrenalina...a la tarda, col·laborem amb la festa: Cassà és vesteix amb música. Durant el dia, es fan actuacions cada 1/2 hora, amb un recorregut musical per diferents espais, racons, places i patis de la nostra vila.
Nosaltres fem percussió, som els K-Bongo i toquem juntament amb els Retruny.
Us deixo amb un retall de l'actuació...

I ara si, descans a la terrasseta amb bona companyia!
Gràcies per venir, i moltes felicitats Marta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada