diumenge, 22 de juliol del 2012

Coneixent camins nous!

22/07/12
Som diumenge, podria dormir  fins que el cos em digués prou però el cap  em demana començar el dia amb una bona pedalada!!

Ring!!!

Sona el despertador, el paro i faig mitja volta, estic molt mandrosa...
Torna a sonar i faig un pensament, vull esmorzar bé que, tot i que volem fer una sortida curta, sempre surt més llarga... jejeje

A les 8 sóc al passeig, poc després arriba en Toni i ens posem en marxa amb l'objectiu d'arribar fins al Mirador de les Mirandes a Romanyà i després improvitzar la tornada.

Tenim poc temps així que agafem el camí més ràpid, retallant per corriols, passem pel Molí de la Capçana i enfilem amunt cap a la Font dels Arbres, on hi ha una pujada forta fins a la pista que baixa del Puig d'Arques.
Seguim direcció a Romanyà seguint el GR.
Trobem varis ciclistes, fins i tot un tàndem, quina coordinació que tenen i passant per aquests camins!!



Ja veiem el mar!!!
Travessem el poble i anem cap al Mirador. Sé el camí però veig cartells... perquè anem amb el temps just que sinó... queda pendent d'investigació!



Reculem i tornem a seguir el GR, tot avall!! Sortim a la carretera asfaltada, en Toni veu el GR que continua, jo amb el xip posat per trobar un corriol no el sento i faig un tros d'asfalt fins que el veig, ara ja hi som, ens hi posem!
El corriol és el bo, però no hi ha marques enlloc i no recordo per on continua... és igual a algun lloc sortirem!!
Veiem unes fletxes vermelles, les seguim, les perdem, no sabem on som!!



Sembla que estigui fent el recorregut d'una marxa, passant per llocs desconeguts pendent de fletxes, que en aquest cas en algun lloc les hem perdut, corriols inèdits, trams no ciclables i sempre endavant!!

No sabem la volta que hem fet però acabem trobant altre cop el GR i la ruta 8 de BTT que havíem perdut. Ens porta al corriol de la Font de Panedes, en Toni se'l mira, avui tampoc hi ha temps, seguim el camí i sortim altre cop a la carretera asfaltada.
Fem un tros i té un flash quan veu un camí!
Girem a la dreta i m'ensenya el tram que va descobrir l'altre dia però el fem del revés i sense pedalar envà jejeje
Interessant, una pista molt xula!



Només té un punt de dificultat, on hi ha uns xargais en pujada. Veig que en Toni patina i jo que vaig tot darrere també em paro. Ell recula i ho torna a intentar jo segueixo a peu. Després em fot perquè em costa enganxar-me altre cop, hauria d'haver fet com ell...



Em diu que hem passat el pitjor, la resta es fa bé i anem a parar a la Cabra Penjada.
Tornem per la Bruguera així no repetim i, apart, ja és prou pla i ràpid fins a Cassà.

Una ruta interessant que ens ha deixat portes obertes amb camins nous per investigar!!!


1 comentari: